ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۳۸۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران – خیابان بهشتی( عباس آباد ) – بعد از کاووسی فر – پلاک ۲۰۲ – طبقه ۲ – واحد ۴
  • درباره ما : شرکت یکتا تجارت خبره در سال ۲۰۱۴ برای گسترش فعالیت های تجاری بازرگانی لپه چی با بیش از ۵۰ سال سابقه در واردات انواع برنج ،حبوبات و چای تاسیس گردید. در حال حاضر این شرکت وارد کننده کلان انواع برنج ،حبوبات ،قهوه و ادویه به ایران می باشد .شرکت یکتا تجارت خبره علاوه بر واردات کلان اقلام فوق الذکر ، با مارکهای ثبت شده یزدان ،خبره و موگه با هدف جلب رضایت مشتری برای خرید محصول با بهترین نوع کیف ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت یکتا تجارت خبره در سال ۲۰۱۴ برای گسترش فعالیت های تجاری بازرگانی لپه چی با بیش از ۵۰ سال سابقه در واردات انواع برنج ،حبوبات و چای تاسیس گردید. در حال حاضر این شرکت وارد کننده کلان انواع برنج ،حبوبات ،قهوه و ادویه به ایران می باشد .شرکت یکتا تجارت خبره علاوه بر واردات کلان اقلام فوق الذکر ، با مارکهای ثبت شده یزدان ،خبره و موگه با هدف جلب رضایت مشتری برای خرید محصول با بهترین نوع کیفیت ممکن و همچنین قیمت مناسب با توجه به حذف واسطه های تجاری ، وارد بازار مصرف کننده ی نهایی شده است. شرکت یکتا تجارت خبره برای تحقق اهداف خود طی ٢ سال گذشته سرمایه گذاری قابل توجهی در جهت استخدام مدیران با تجربه وآموزش افراد مستعددر بازاریابی و بخش پخش مواد غذایی به صورت مویرگی در کل کشور انجام داده است و از طرفی با فراهم اوردن زیر ساخت های لازم در راستای انجام اهداف خود به بهترین وجه ممکن قدم بر میدارد.
     در حال حاضر مفتخریم که اعلام کنیم شرکت یکتا تجارت خبره علاوه بر پخش محصولات برندهای خود أعم از یزدان ، خبره و موگه در زمینه های برنج ،حبوبات و ادویه جات نیز محصولات بیش از ۱۰ برند معتبر ایرانی را هم مثل انواع تن ماهی ،ترشیجات ،سوپ اماده ،سس ،پودر کیک و غذای کودک را عهده دار است.مشتری های این شرکت شامل طیف بزرگی از هایپر مارکتها ،سوپر مارکتها و مینی مارکتها در کل کشور میباشند .

    بستن
محصولات
ادویه
حبوبات
قهوه
برنج