ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۷۷۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- خیابان پانزده خرداد- بازار بزرگ تهران- بازار نوروزخان- سرای عزیزیان- پلاک ۶۷ و ۶۸
  • درباره ما : بازرگانی موثق از جمله شرکت های مطرح ایران در زمینۀ تجارت مواد اولیۀ غذایی می باشد که فعالیت خود را از سال ۱۳۳۰ آغاز نموده و با تاسیس شعبه مرکزی خود در تهران، سال ۱۳۵۵ مفتخر به داشتن سابقه ای  با قدمت بیش از سی سال در حوزۀ واردات و فروش کالاهایی از قبیل ادویه جات، خشکبار، حبوبات، لوازم قنادی و مواد شیمیایی خوراکی می باشد.ارائۀ کالاهایی باکیفیت، سالم و با قیمتی مناسب همیشه از اهداف او ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بازرگانی موثق از جمله شرکت های مطرح ایران در زمینۀ تجارت مواد اولیۀ غذایی می باشد که فعالیت خود را از سال ۱۳۳۰ آغاز نموده و با تاسیس شعبه مرکزی خود در تهران، سال ۱۳۵۵ مفتخر به داشتن سابقه ای  با قدمت بیش از سی سال در حوزۀ واردات و فروش کالاهایی از قبیل ادویه جات، خشکبار، حبوبات، لوازم قنادی و مواد شیمیایی خوراکی می باشد.
    ارائۀ کالاهایی باکیفیت، سالم و با قیمتی مناسب همیشه از اهداف اولیۀ ما بوده و همواره کوشیده ایم تا چه در هنگام خرید و چه در هنگام فروش متعهد به تحویل بهنگام کالا ها با شرایط توافق شده باشیم. لازم بذکر است که در باب منفعت، مسائل شرعی و عرفی برای ما همواره از اهمیت خاصی برخوردار بوده و این مهم پیوسته از سودهای آنی، ارجح تر برشمرده می شود.

    بستن
محصولات
زردچوبه
فلفل سفید
فلفل قرمز
هل
دارچین
ریشه جوز