ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۵۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-شهرک غرب-فاز۲-خیابان هرمزان-پیروزان جنوبی-کوچه ۸-پلاک ۱۱
  • درباره ما : شرکت بازرگانی شکوه نور احسان وارد کننده، صادر کننده و توزیع کننده مواد غذایی با نام تجاری انعام می باشد. این شرکت در ابتدا فعالیت خود را با وارد کردن گوشت منجمد از کشورهای برزیل و استرالیا و برنج از کشورهای هندوستان و پاکستان آغاز کرد اما با توسعه شرکت بازرگانی شکوه نور احسان، در سالهای اخیر این شرکت دامنه کاری خود را گسترش داد و در زمینه خرید، فروش و صادرات سایر اقلام از جمله خرما، پسته ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بازرگانی شکوه نور احسان وارد کننده، صادر کننده و توزیع کننده مواد غذایی با نام تجاری انعام می باشد. این شرکت در ابتدا فعالیت خود را با وارد کردن گوشت منجمد از کشورهای برزیل و استرالیا و برنج از کشورهای هندوستان و پاکستان آغاز کرد اما با توسعه شرکت بازرگانی شکوه نور احسان، در سالهای اخیر این شرکت دامنه کاری خود را گسترش داد و در زمینه خرید، فروش و صادرات سایر اقلام از جمله خرما، پسته، کشمش، زعفران و سایر خشکبار و ادویه جات نیز فعالیت می کند.

    شرکت شکوه نور احسان توزیع کننده، وارد کننده و صادر کننده مواد غذایی همچون برنج، گوشت، خشکبار، زعفران، خرما و ادویه جات آماده انجام کلیه امور صادرات، واردات و خدمات گمرکی جهت ترخیص مواد غذایی می باشد.

    لازم به ذکر شرکت شکوه نور احسان آمادگی خود را برای سرمایه گذاری با وارد کنندگان، صادر کنندگان و تولید کنندگان فعال در زمینه مواد غذایی اعلام میدارد.

    بستن