ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۸۴۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - خیابان مطهری - خیابان قائم مقام فراهانی
  • درباره ما : با توجه به تغییر در تمایل و تقاضای بازار در طول دهه های اخیر ، آقای سهیل مزینانی تصمیم به ایجاد تغییراتی اساسی در سیستم عرضه و فروش محصولات کندی در ایران نمودند که کاملا" منحصر بفرد و جدید بود. به همین خاطر وی در سال ۱۳۸۲ تصمیم گرفت تا محصولاتی مانند پاستیل ، آبنبات و آدامس را بطور مجزا در ظروف شیشه ای  به فروش برساند. دیری نگذشت که وی تصمیم گرفت تا از استندهای نمایشی برای نمایش محص ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    با توجه به تغییر در تمایل و تقاضای بازار در طول دهه های اخیر ، آقای سهیل مزینانی تصمیم به ایجاد تغییراتی اساسی در سیستم عرضه و فروش محصولات کندی در ایران نمودند که کاملا" منحصر بفرد و جدید بود. به همین خاطر وی در سال ۱۳۸۲ تصمیم گرفت تا محصولاتی مانند پاستیل ، آبنبات و آدامس را بطور مجزا در ظروف شیشه ای  به فروش برساند. دیری نگذشت که وی تصمیم گرفت تا از استندهای نمایشی برای نمایش محصولات مختلف استفاده نماید. با افزایش چشمگیر تعداد واحد های فروش در تهران و تشکیل هسته اولیه , میزان رشد متقاضیان استان های سراسر کشور بسیار قابل توجه بود , به همین جهت ، آقای مزینانی بمنظور انسجام بیشتر این تجارت ، شرکت  " کندی میکس" را ثبت نمود.

    در سال ۱۳۸۵ ، آقای مزینانی به همراه برادران دوقلویش ، شرکت تجارت نوآرنده اندیش را افتتاح نمود تا سیستم " Pick & Mix "، موردپسندترین سیستم فروش کندی را در سراسر ایران حمایت و پشتیبانی کنند.

    پس از گذشت ۷ سال از فعالیت های پخش و بازرگانی ، در حال حاضر شرکت نوآرنده با ۵۲ نفر پرسنل در واحدهای مختلف مشغول به فعالیت است.

    دفتر پخش مرکزی این شرکت با ۲۵ نفر پرسنل در تهران و همچنین بطور مستقل در دیگر شهرها ، طیف وسیعی از محصولات مختلف را به حدود ۲۷۰۰۰ مشتری شامل سوپر مارکت ها ، قنادی ها ، کافی شاپ ها ، هتل ها و غیره در سراسر ایران توزیع میکنند.

    بستن
محصولات
شکلات شیری با مغز نارگیل
شکلات شیری
شکلات سنگی تلخ
شکلات شیری و تلخ نقره ای
شکلات شیری قاشقی
شکلات شیری چتری