ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۹۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان حافظ-خیابان سرهنگ سخایی-نرسیده به خیابان سی تیر-پلاک ۴۷-طبقه چهارم-واحد ۸
  • درباره ما : شرکت بازرگـانی اندیشه مدیـران به منظور گسترش فعالیتهای بازرگانی تجاری خود، بخش بازرگانی خارجی را فعال نمود.این بخش از فعالیت ها، ابتدا از کشورهای خاورمیانه شروع و در فاصله زمانی کوتاهی از چین تا اروپا گسترده شد.در اقتصاد پویا که عرضه و تقاضا، شرایط آن را تعیین و تبیین می کند و بحث قیمت ، کیفیت ، آشنایـی با جغرافیای اقتصادی هر کشور و منطقـه درکنار دانش کافی ازعلم تجارت و مدیریت زمان حرف ا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بازرگـانی اندیشه مدیـران به منظور گسترش فعالیتهای بازرگانی تجاری خود، بخش بازرگانی خارجی را فعال نمود.این بخش از فعالیت ها، ابتدا از کشورهای خاورمیانه شروع و در فاصله زمانی کوتاهی از چین تا اروپا گسترده شد.

    در اقتصاد پویا که عرضه و تقاضا، شرایط آن را تعیین و تبیین می کند و بحث قیمت ، کیفیت ، آشنایـی با جغرافیای اقتصادی هر کشور و منطقـه درکنار دانش کافی ازعلم تجارت و مدیریت زمان حرف اول را می زنند،تنها بنگاه های اقتصادی و شرکت هایی موفقند که به موارد ذکر شده توجه کافی و وافی داشته و آن ها را در عمل پیاده نمایند.

    از همین رو شرکت بازرگانی اندیشه مدیران چندی است با توجه به نیاز کشور درزمینه هـای مختلف از جمله : لوازم منزل، ملزومات صنعت چاپ و بسته بندی، محصولات آرایشی و بهداشتی، صنایع غذایی و… اقدام به واردات محصولاتی در این راستا نموده تا بتواند گام موثری در جهت اعتلای ایران عزیز برداشته و راهی جهت سرمایه گذاری مطمئن، زود بازده ، با ارزش افزوده فراوان به همراه برگشت سریع سرمایه را برای شرکای اقتصادی و سرمایه گذاران عزیز فراهم نماید.

    این شرکت، اکنون با کادری مجرب و کار آزموده در کنار سالها تجربه در امر صادرات و واردات انواع کالا،حال با افتخار آماده است ارائه هر گونه مشاوره و خدمات را تا حصول نتیجه مطلوب بر عهده گیرد.

    بستن
محصولات
دسته فیوژن پروگلاید پاور ژیلت
دئودرانت ژیلت
شکلات و بیسکوئیت
رژگونه تراکوتای ELMAN
ماسک گچی آنادیا
شیر پاکن پانی دراگ