ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۸۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان زعفرانیه-خیابان مقدس اردبیلی-پسیان شمالی-کوچه اکبری-بن بست سپید-پلاک ۶-واحد۱
  • درباره ما : شرکت TN از سال ۲۰۰۴ میلادی توسط آقایان عباسی و وشاق در کشور آلمان تأسیس گردید و به فعالیت در زمینه کاغذ دیواری و لمینت پرداخت و از سال ۲۰۰۶ میلادی محصولات مورد نیار بازار ایران در خصوص کاغذ دیواری را وارد کرد که عمدتاً از کشورهای آلمان، بلژیک و ایتالیا بود. این مجموعه در حال حاضر دارای ۱۰ جلد آلبوم کاغذ دیواری ، در نقش های مختلف (کلاسیک ، نیو کلاسیک و مدرن ) با کیفیت و قیمت هایی مناسب میباشد.&nbs ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت TN از سال ۲۰۰۴ میلادی توسط آقایان عباسی و وشاق در کشور آلمان تأسیس گردید و به فعالیت در زمینه کاغذ دیواری و لمینت پرداخت و از سال ۲۰۰۶ میلادی محصولات مورد نیار بازار ایران در خصوص کاغذ دیواری را وارد کرد که عمدتاً از کشورهای آلمان، بلژیک و ایتالیا بود.

    این مجموعه در حال حاضر دارای ۱۰ جلد آلبوم کاغذ دیواری ، در نقش های مختلف (کلاسیک ، نیو کلاسیک و مدرن ) با کیفیت و قیمت هایی مناسب میباشد.

     شرکت TN  وارد کننده مستقیم کاغذ دیواری، می باشد. این مجموعه آمادگی دارد که طرحهای کاغذ دیواری مورد انتخاب شما را از کشور آلمان و سایر کشورهای اروپایی تهیه کند و این قابلیت را دارا می باشد که کاغذ دیواری با طرح پیشنهادی شما را در کشور آلمان تولید و با لوگوی و مشخصاتتان بروی محصول، وارد نماید.

     این مجموعه با گروهی کاملاً مجرب و حرفه ای آماده مشاوره به شما جهت سفارش، ثبت سفارش و واردات از اروپا می باشد.

     یکی از خصوصیات این کادر شناخت کامل و جامع از همه محصولات بویژه کاغذ دیواری و لمینت بوده که با قدرت طراحی بالا برای محل های گوناگون مانند : منازل، دفاتر، فروشگاه ها و هتل ها می تواند سلیقه مورد نظر کار فرما را به بهترین شکل ممکن و قیمتی مناسب تامین کند.

    درضمن شرکت کاریز که زیر مجموعه TN group  میباشد، در اولین اقدام خود موفق به کسب نمایندگی انحصاری آلبوم kashmire  کمپانی ایتالیایی portofino  گردید و هدف خود را بر ارائه محصولات لوکس اروپایی قرار داده

    بستن
محصولات
کاغذ دیواری KASHMIR
کاغذ دیواری Carlo
کاغذ دیواری PRIMO
کاغذ دیواریPrimo
کاغذ دیواری Primo
کاغذ دیواری Primo