ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۲۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان دکتر بهشتی-تقاطع سهروردی-پلاک ۱۳۴-طبقه دوم
  • درباره ما : شرکت بازرگاني زهره آفاق ( سهامي خاص ) در سال ۱۳۷۳ طي شماره ۱۱۱۶۴۶ در اداره ثبت شرکتهاي تهران به ثبت رسيده است.با توجه به تخصص و تجربه مديران شرکت در ابتدا جهت گيري شرکت در زمينه واردات مصالح عمومي ساختمان ( واردات آهن آلات ساختماني و انواع M.D.F ) شکل گرفت.با توجه به نياز ساخت و ساز کشور به مصالح نوين ساختماني در فاز جديد ( از سال ۱۳۷۷) اين شرکت نسبت به واردات مصالح دکوراتيو داخلي ساختما ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بازرگاني زهره آفاق ( سهامي خاص ) در سال ۱۳۷۳ طي شماره ۱۱۱۶۴۶ در اداره ثبت شرکتهاي تهران به ثبت رسيده است.
    با توجه به تخصص و تجربه مديران شرکت در ابتدا جهت گيري شرکت در زمينه واردات مصالح عمومي ساختمان ( واردات آهن آلات ساختماني و انواع M.D.F ) شکل گرفت.با توجه به نياز ساخت و ساز کشور به مصالح نوين ساختماني در فاز جديد ( از سال ۱۳۷۷) اين شرکت نسبت به واردات مصالح دکوراتيو داخلي ساختمان اقدام نمود.به همين استناد شرکت زهره آفاق جزء اولين وارد کننده هاي پارکتهايLaminate flooring ) HDF) در کشور بوده است که پس از آن ، ديگر مصالح دکوراتيو ساختماني را در سبد کالاهاي وارداتي خود قرار داد.
    بنا به اذعان فروشندگان عمده و معتبر اين گونه کالاها همچنين شرکتهاي مهندسي و معماري ، شرکت زهره آفاق در زمينه ارائه طرح ها و مدلهاي نوين مصالح دکوراتيو ساختماني همواره پيش رو (pioneer ) بوده است. مضافا به اينکه کيفيت کالاهاي وارداتي اين شرکت همواره با بالاترين سطح استانداردهاي اروپا و آمريکا ارائه گرديده است.
    اين شرکت با بهره گيري از پرسنل متخصص و داراي تحصيلات مرتبط همچنين با استفاده از تکنولوژي I.T سعي نموده در زمينه فروش محصولات و ارائه مشاوره هاي تخصصي به مشتريان براساس مشتري مداري رفتار نمايد.
    اميدواريم توانسته باشيم گام کوچکي در زيبا سازي ساختمانهاي کشورمان برداشته باشيم.

    بستن