ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۳۷۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان سهروردی شمالی -بالاتر از خرمشهر -بن بست آجودانی -پلاک ۴
  • درباره ما :  شرکت سرزمین سبز تهران فعالیت خود را در زمینه واردات و صادرات انواع مواد اولیه دکوراسیون داخلی و مبلمان و مصالح مورد مصرف در ساختمان از سال ۱۳۷۹ آغاز نموده و در حال حاضر یکی از صادر کنندگان فعال و تامین کنندگان مواد اولیه دکوراسیون داخلی و یراق آلات می باشد.این شرکت افتخار دارد با عرضه محصولات کیفی و تضمین مرغوبیت کالاهاي عرضه شده با خدمات مناسب، مجموعه اي کامل از مشتریان ریزبین و نکته سنج را ...
    بیشتر
  • درباره ما :

     شرکت سرزمین سبز تهران فعالیت خود را در زمینه واردات و صادرات انواع مواد اولیه دکوراسیون داخلی و مبلمان و مصالح مورد مصرف در ساختمان از سال ۱۳۷۹ آغاز نموده و در حال حاضر یکی از صادر کنندگان فعال و تامین کنندگان مواد اولیه دکوراسیون داخلی و یراق آلات می باشد.
    این شرکت افتخار دارد با عرضه محصولات کیفی و تضمین مرغوبیت کالاهاي عرضه شده با خدمات مناسب، مجموعه اي کامل از مشتریان ریزبین و نکته سنج را گردآوري نماید و با بهره گیري از تجربیات ایشان مسیر ترقی و ارتقا را طی نماید که در این مسیر توانسته موفق به کسب لوح محصول برتر نمایشگاه هاي بین المللی مدکس ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ تهران گردد و در نقش تولید نیز موفق به کسب عنوان واحد صنعتی نمونه در سال ۸۹ و کارآفرین برتر سال ۹۰ استان شده است.
    این شرکت با ثبت نام تجاري خانه سبز، مجموعه اي از محصولات سازگار با محیط زیست را عرضه نموده که در جهت تلاش براي مشارکت در داشتن طبیعتی عاري از آلودگی هاي زیست محیطی و اکوسیستم سالم براي سلامت افراد ، گام برمیدارد.
    براي غلبه بر چالش بزرگ حفاظت از محیط زیست که امروزه فراروي بشریت قرار گرفته است ، ضروري ترین و تنها راه عمده ، همکاري در راستاي راه حل هاي کارشناسی شده است بطوریکه همه مانند بازیکنان یک تیم عمل کنیم که براي موفقیت ، یک طناب را می کشند.
    خانه سبز  با طراحی، تولید و عرضه محصولات پاک با هدف ارتقای کیفیت زندگی، همراه با حفظ و بهبود سلامتی مصرف کنندگان در این جهت گام برداشته و محصولات خود را اعم از کاغذ‌دیواری ، پارکت و دیوارپوش ، تحت این نام ارایه نموده است.
    محصولات خانه سبز ، عموما با استفاده از منابع جنگل هاي تجدید پذیر مانند کاشت یک درخت به ازاي قطع هر درخت، تهیه می شوند و همچنین در تولید این محصولات کلیه پروتوکل ها و استانداردهاي مربوط به مواد برگشت پذیر به طبیعت ، براي حفظ چرخه ي سالم طبیعت ، رعایت می شود.
     

    بستن
محصولات
پروفیل و دیوارپوش MDF کرونوگرین
کالیته رنگ پروفیل های روکش PVC
پارکت چوبی بارلینک
کاغذ دیواری آلیکانته
کاغذ دیواری آلیکانته
کاغذ دیواری آلیکانته