ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۰۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-سعادت آباد -بالاتر از میدان کاج-نبش خیابان سوم-پلاک ۱۵۸-ساختمان کاج-طبقه ۱۰ -واحد ۱۰B
  • درباره ما : شرکت اسپارکو استار _ یلدیزلار  از سال ۱۳۸۸شمسی در زمینه واردات و توزیع محصولات کاغذ دیواری کاسموس فعالیت خود را  آغاز کرده است.شرکت تا کنون اجناس را فقط در اختیار عاملین خود میگذاشت و پخش کاغذدیواری ها توسط آنان صورت میگرفت . اما به تازگی برای آسایش خاطر شما همکاران و هموطنان گرامی بصورت عمومی بدونه واسطه به پخش کاغذدیواری های سوهو و آرت دکو ( کاسموس ) پرداخته است.با توجه به افراد سودجوی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت اسپارکو استار _ یلدیزلار  از سال ۱۳۸۸شمسی در زمینه واردات و توزیع محصولات کاغذ دیواری کاسموس فعالیت خود را  آغاز کرده است.
    شرکت تا کنون اجناس را فقط در اختیار عاملین خود میگذاشت و پخش کاغذدیواری ها توسط آنان صورت میگرفت . اما به تازگی برای آسایش خاطر شما همکاران و هموطنان گرامی بصورت عمومی بدونه واسطه به پخش کاغذدیواری های سوهو و آرت دکو ( کاسموس ) پرداخته است.
    با توجه به افراد سودجویی که در بازار خود را واردکننده اصلی معرفی کرده اند، شرکت اسپارکو استار (یلدیزلار) با درج نشان خاص شرکت و شماره ثبت  واردکننده انحصاری  و رسمی کاغذ دیواریهای کارخانه جات  کاسموس (artdeco & soho )  شما را درجریان این  موضوع قرار میدهد. ما سعی بر این داریم تا جدیدترین آلبومهای موجود را در اختیار شما دوستان و هموطنان گرامی قرار دهیم ، تا با توجه به سلیقه های متفاوت  و رنگامیزی های متنوع و شاد  فضای خود را بزرگتر و شیک  جلوه دهید .
    شرکت ما آماده همکاری با انبوه سازان عزیز و اعطای نمایندگی در شهرها و شهرستان ها میباشد.
    شرکت برای عاملین و افرادی که محصولات کاسموس را طی بازه زمانی و تعداد خرید  مشخص  شده دریافت میکنند ، تخفیفات ویژه و امتیازات خاص  در نظر میگیرد .

    بستن
محصولات
کاغذ دیواری آلبوم Kids Land
کاغذ دیواری SOHO آلبوم
کاغذ دیواری آلبوم آرت دکو 2016
کاغذ دیواری آلبوم حراجی Art Deco
کاغذ دیواری آلبوم سوهو 2016
کاغذ دیواری آلبوم سوهو 2016