ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۹۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهــران-بزرگـراه رســالـت-ابتـــدای خیـابـان بنــی هـاشـم-خیـابـان رحیمی کلور-پلاک ۴۲‏
  • درباره ما : شرکت آریسادکور، واردکننده و توزیع کننده محصولات تزئینات داخلی ساختمان و دکوراسیون است. این مجموعه با استفاده از تجربه چندین ساله در زمینه های گوناگون تجاری و با هدف ارائه محصولات و خدمات با کیفیت، اقدام به واردات کالای تزئینات داخلی ساختمان مانند کفپوش، پارکت و کاغذدیواری نموده است. همچنین، با توجه به گستردگی بازار این محصولات و نیاز مصرف کنندگان در سراسر کشور، پوشش سراسری برای توزیع و ارسال ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت آریسادکور، واردکننده و توزیع کننده محصولات تزئینات داخلی ساختمان و دکوراسیون است.
     
    این مجموعه با استفاده از تجربه چندین ساله در زمینه های گوناگون تجاری و با هدف ارائه محصولات و خدمات با کیفیت، اقدام به واردات کالای تزئینات داخلی ساختمان مانند کفپوش، پارکت و کاغذدیواری نموده است. همچنین، با توجه به گستردگی بازار این محصولات و نیاز مصرف کنندگان در سراسر کشور، پوشش سراسری برای توزیع و ارسال کالا نیز در نظر گرفته شده است. لذا کلیه همکاران و مشتریان گرامی، امکان دسترسی به محصولات و دریافت خدمات از این شرکت را دارند.
     
    توجه به توضیحات بالا و نیز در نظر گرفتن رشد مداوم و سریع کاربران فضای مجازی از یک سو و صرفه جویی در زمان و هزینه های گوناگون از سوی دیگر، ما را بر آن داشت تا سامانه هوشمند پیش رو را طراحی و در اختیار کاربران و مشتریان محترم قرار دهیم. این سامانه ابزاری است قدرتمند که به همکاران و فعالان عرصه ساختمان و دکوراسیون امکان می دهد تا کلیه مراحل همکاری، شامل بررسی کالا، ثبت سفارش، پرداخت، رهگیری سفارش و پیگیری حساب را در کمترین زمان و به ساده ترین نحو انجام دهند.
     
     هدف از ایجاد این سامانه تسهیل مراحل انجام کار و هم چنین پوشش کامل نیازهای مشتریان از طریق پانل اختصاصی هر کاربر می باشد. بر این اساس مشترکین آریسادکور می توانند کلیه خدمات واحد فروش شرکت را، از طریق فضای مجازی دریافت نمایند.

    بستن
محصولات
کاغذ دیواری باراکا ‎201
کاغذ دیواری آروما ‎1001-1
کاغذ دیواری > فلیسیتی > ‎311
کاغذ دیواری آروما ‎1006-1
کفپوش فلورانس ‎0723
لمینت نیو فونیکس ‎301