ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۵۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : شیراز-نرسیده به فلکه معلم-روبروی پمپ بنزین-پلاک ۴۹
  • درباره ما : شركت مهندسي سرو چمن تهران در سال ۱۳۸۱ در راستاي خدمت رساني به هم ميهنان عزيز جهت ياري رساني به آنها براي بهره بردن از زندگي در محيطي زيبا و پرنشاط تاسيس گرديده . و به همين خاطر در ۱۰ سال گذشته با وجود متخصصين landscape تلاش وافي خود را صرف خدمت رساني و برقراري ارامش بصري شهري و خانگي نموده است.شرکت مهندسی سرو چمن تهران با دارا بودن نیروی مجرب و ۱۰ سال سابقه کاری در زمینه  طراحی و اج ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت مهندسي سرو چمن تهران در سال ۱۳۸۱ در راستاي خدمت رساني به هم ميهنان عزيز جهت ياري رساني به آنها براي بهره بردن از زندگي در محيطي زيبا و پرنشاط تاسيس گرديده . و به همين خاطر در ۱۰ سال گذشته با وجود متخصصين landscape تلاش وافي خود را صرف خدمت رساني و برقراري ارامش بصري شهري و خانگي نموده است.

    شرکت مهندسی سرو چمن تهران با دارا بودن نیروی مجرب و ۱۰ سال سابقه کاری در زمینه  طراحی و اجرای محوطه و فضای سبز  (   جدولگذاری ، پیاده رو سازی ، دیوار سنگی ، احداث آلاچیق ، آبنما ، برکه ، پریگولار ،  سیستمهای روشنائی ، سیستمهای آبرسانی ، گلکاری ، درختکاری ، چمنکاری و غیره ) آماده همکاری در زمینه های فوق  می باشد .

    اين شركت همچنين داراي عامليت فروش چوبهاي ترموود فنلاند بوده و قويترين تيم اجراي نماي ساختمان در زمينه چوب را در استانهاي جنوبي كشور فراهم نموده است.

    در ضمن شرکت مهندسی سرو چمن تهران توانائی سه بعدی سازی طرح محوطه و فضای سبز شما را با حرفه ای ترین نرم افزار landscape design دنیا دارا می باشد .

    بستن