ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۲۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- خیابان كریم خان زند -نرسیده به خردمند جنوبی - ساختمان شماره ۱۱۴ طبقه پنجم واحد ۹
  • درباره ما :  فن آوری تولید و مقاوم سازی الیاف استفاده شده در سیستمهای چمن در مقابل اشعه مضر UV و مواجهه با محیطهای قلیایی و بارانهای اسیدی و همچنین در برابر عوامل فیزیكی و تنشهای مكانیكی از قبیل پاخوردگی و تكلهای شدید و سایش ، در انحصار تعداد معدودی از شركتهای بزرگ است . شركت تیولون هلند(Thiolon Grass) بزرگترین و بهترین تولید كننده فلت چمن مصنوعی در جهان محسوب می گردد .این شركت زیر مجموعه شركت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

     فن آوری تولید و مقاوم سازی الیاف استفاده شده در سیستمهای چمن در مقابل اشعه مضر UV و مواجهه با محیطهای قلیایی و بارانهای اسیدی و همچنین در برابر عوامل فیزیكی و تنشهای مكانیكی از قبیل پاخوردگی و تكلهای شدید و سایش ، در انحصار تعداد معدودی از شركتهای بزرگ است . شركت تیولون هلند(Thiolon Grass) بزرگترین و بهترین تولید كننده فلت چمن مصنوعی در جهان محسوب می گردد .این شركت زیر مجموعه شركت Royal Ten Cate هلند میباشد كه شركت مذكور در حال حاضر بزرگترین و معتبرترین تولید كننده مواد اولیه چمن مصنوعی در جهان است .

    آسیا چمن از گروه صنعتی كرمان موكت اولین تولید كننده چمن مصنوعی در ایران ، آسیای مركزی و خاور میانه و نماینده انحصاری Thiolon Grass در ایران مجموعه متنوعی از انواع چمنهای ورزشی، فضای سبز و تزئینی را با نام " آسیاچمن" تولید و عرضه می نماید.

    آسیا چمن با بهره گیری از كادر متخصص خود و بهترین مواد اولیه ، عرضه كننده انواع چمن مصـنوعی با بالاترین كیفـیت می باشد . انواع پلیـمرهای مواد اولیه Thiolon Grass شامل MPF ، SPF ،PP ،LSR ،Xtreme گونه های متنوعی از چمن مصنوعی با توجه به نیازهای متفاوت و شرایط آب وهوائی مختلف را شامل خواهد بود .

    بطوری كه چندی پیش درالمپیاد ورزشی كه در تهران برگزار گردید از چمن های آسیا چمن در رنگها زرد، نیلی و سبز برای زیبا سازی استفاده شد.

    آیا چمن تاكنون بیش از ۲۰۰ پروژه ورزشی در سراسر كشور اجراء نموده است. از زمینهای شاخص كه توسط شركت آسیا چمن می توان به زمینهای استاندارد ذیل اشاره نمود:

    ۱- استادیوم شهید كشوری
       
    تهران

    ۲- استادیوم سلیمی كیا
       
    كرمان

    ۳- استادیوم بیگلری
       
    بم

    ۴- استادیوم ایثارگران
       
    باقر شهر

    ۵- استادیوم پرشین گلف

    ابوموسی

    ۶- استادیوم استقلال جنوب

    تهران

    ۷- استادیوم مصلی نژاد

    شهرری

    ۸- استادیوم توانا

    بستن
محصولات
ژئوتکستايل