ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۳۸۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -بلوار فردوس غرب-شماره ۱۱
  • درباره ما : محصولات غذایی هربالایف در طول حدود ۴۰ سال فعالیت رسمی در آمریکا و بیش از ۱۰۰ کشور بزرگ دنیا، در حال تبدیل به یک صنعت ضروری و مهم در حوزه سلامت غذایی شده بوریکه شرکت هربالایف برنامه های متنوعی برای افزایش طول عمر انسان تا ۱۶۰ سال برای آینده را دارد.محصولات غذایی هربالایف ضمن تامین کلیه ویتامین ها و مواد معدنی بدن، به شما کمک میکند تا عادات بد غذایی که عمدتا برای سلامت بدن مضر میباشند را ا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    محصولات غذایی هربالایف در طول حدود ۴۰ سال فعالیت رسمی در آمریکا و بیش از ۱۰۰ کشور بزرگ دنیا، در حال تبدیل به یک صنعت ضروری و مهم در حوزه سلامت غذایی شده بوریکه شرکت هربالایف برنامه های متنوعی برای افزایش طول عمر انسان تا ۱۶۰ سال برای آینده را دارد.
    محصولات غذایی هربالایف ضمن تامین کلیه ویتامین ها و مواد معدنی بدن، به شما کمک میکند تا عادات بد غذایی که عمدتا برای سلامت بدن مضر میباشند را از زندگی شما دور کرده و شادابی و انرژی و سلامت را به شما هدیه دهد.
    ما تلاش داریم تا این محصولات را بصورت اورجنیال و با بهترین قیمت بدست شما رسانده و با همراهی تیم متخصصان تغذیه هربالایف، راهنمای شما در دست یابی به بهترین نتیجه خواهیم بود.

    بستن
محصولات
چای ارگانیک - کوچک - 50 گرم
شکلات پروتئینی - 7 عددی
چای ارگانیک - بزرگ - 100 گرم
کوکتل بیسکویتی صبحانه - 550 گرم
کوکتل وانیلی برای صبحانه - 550 گرم
کوکتل شکلاتی صبحانه - 550 گرم
پروتئین - 240 گرم
کنستانتره آلوورا - 470 میلی لیتر
امگا 3
بهسازی سیستم خون - 135 گرم
شیکر نارنجی هربالایف
شیکر آبی هربالایف