ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۶۲۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-نیاوران-شرق سه راه یاسر-نبش کوچه زیبا-شماره ۲۲۲
  • درباره ما : شرکت دایا سیستم در سال ۱۳۷۲ با هدف توزیع سیستم های کامپیوتری و تهیه نرم افزارهای صنعتی تأسیس گردید. این شرکت در ابتدا با واردات محصولاتی همچون کامپیوترهای رومیزی IBM و COMPAQ فعالیت خود را آغاز کرد و سپس با تکمیل کادر خود در زمینه نرم افزار، اولین نرم افزار حسابداری و فروش را به بازار عرضه نمود. سرورهای فشرده همراه با سیستم عامل Unix در کنار نرم افزار پایدار به عنوان یک راهکار مناسب برای ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت دایا سیستم در سال ۱۳۷۲ با هدف توزیع سیستم های کامپیوتری و تهیه نرم افزارهای صنعتی تأسیس گردید. این شرکت در ابتدا با واردات محصولاتی همچون کامپیوترهای رومیزی IBM و COMPAQ فعالیت خود را آغاز کرد و سپس با تکمیل کادر خود در زمینه نرم افزار، اولین نرم افزار حسابداری و فروش را به بازار عرضه نمود. سرورهای فشرده همراه با سیستم عامل Unix در کنار نرم افزار پایدار به عنوان یک راهکار مناسب برای شرکت های بازرگانی و فروش توسط شرکت دایا سیستم در دهه ۷۰ عرضه شد.

    در اواخر دهه ۷۰ مقارن با کاهش فعالیت دایا سیستم در زمینه کامپیوتر، این شرکت اقدام به دریافت نمایندگی از شرکت Casio نمود. در سال ۷۸ ساعت های مچی به عنوان اولین محصول سبد کالای Casio توسط دایا سیستم توزیع گردید. سپس در سال ۷۹، ماشین حساب و در سال ۸۳، دوربین های دیجیتال به عنوان محصولات جدید Casio معرفی شدند. در ادامه فعالیت دایا سیستم در زمینه دوربین های دیجیتال، شرکت موفق شد در سال ۸۴ نمایندگی دوربین های Nikon را نیز اخذ نماید. فرآیند مذکور در سال ۹۰ با دریافت نمایندگی دوربین های عکاسی دیجیتال، دستگاه ضبط صدا و دوربین های چشمی Olympus ادامه یافت.

        گفتنی است شرکت دایا سیستم مدت مدیدی است که اقدام به عرضه صندوق های فروشگاهی الکترونیک و ابزارآلات موسیقی Casio نموده است که با تلاش خستگی ناپذیر متخصصان شرکت، کالاهای مذکور بومی سازی شده و برای استفاده کنندگان پارسی زبان به سهولت قابل بکارگیری است.

        در حال حاضر شرکت اقدام به عرضه محصولات بسیار پیشرفته Casio مانند دیتا پروژکتور و کامپیوترهای جیبی صنعتی Casio نموده است که از نقطه نظر عرضه فناوری پیشرفته گامی پیشرو محسوب می گردد.

    بستن
محصولات
دوربین OM-D EM-5
مدادرنگی 340_7500 Neo Color II
صندوق فروشگاهیER-180 B-DAYA-Sam4s
SPT-4800-DAY 62 NNC Sam4s
ضبط کننده صدا DM-3-E1 SLV Olympus
کابل تبدیل Micro USB به USB