ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۳۰۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران – خیابان شهیدبهشتی – خیابان صابونچی – خیابان هویزه شرقی – پلاک ۱۱۹ – ساختمان ایمن تابلو
  • درباره ما : شرکت مهندسی ايمن تابلو دارای سال ها سابقه درخشان در زمينه تجهيزات الکتريکی و ارائه خدمات و محصولات در بازار صنعتی و الکتريکی کشور بوده و يکی از پيشتازان اين صنعت محسوب می شود.اين شرکت در سال ۱۳۷۴ بر اساس ارائه خدمات مهندسی و ايجاد سيستم های اتوماسيون در صنعت، تأسيس شده و در طراحی، ساخت و فروش انواع مختلف کنترل دور موتور، باطری شارژرهای صنعتی و UPS برای صنايع مختلف فعاليت داشته و بعد از آ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت مهندسی ايمن تابلو دارای سال ها سابقه درخشان در زمينه تجهيزات الکتريکی و ارائه خدمات و محصولات در بازار صنعتی و الکتريکی کشور بوده و يکی از پيشتازان اين صنعت محسوب می شود.

    اين شرکت در سال ۱۳۷۴ بر اساس ارائه خدمات مهندسی و ايجاد سيستم های اتوماسيون در صنعت، تأسيس شده و در طراحی، ساخت و فروش انواع مختلف کنترل دور موتور، باطری شارژرهای صنعتی و UPS برای صنايع مختلف فعاليت داشته و بعد از آشنايی با توليدات صنعتی LG در راستای کيفيت محصولات موجود در ايران اقدام نموده است.(خدمات پس از فروش واقعی)

    شايستگی ايمن تابلو با بيش از ۱۹ سال تجربه موفق، منجر به دريافت نمايندگی از سه شرکت بزرگ از جمله LG) LS) کره جنوبی، Power Electronics اسپانيا و SEWHA کره جنوبی گرديده است. شايان ذکر است طيف گسترده محصولات اين شرکت در صنايع نفت و گاز، نساجی، آب و فاضلاب و صنايع الکتريکی قابل استفاده می باشد.

    شرکت مهندسی ايمن تابلو نماينده انحصاری فروش و  خدمات پس از فروش  شرکت LS کره جنوبی در زمينه اينورترهای Low Voltage، Medium Voltage ،  ,PLCمونيتورهای صنعتی، سيستم های RFID، نرم افزار Infouو نيمه هادی قدرت می باشد.خدمات پس از فروش واقعی | بهترین ها حق شماست

    بستن
محصولات
آبگرمکن خورشیدی
باتری خورشیدی
PLC GLOFA
EOCR-SSD
یخچال خورشیدی
چراغ های امنیتی خورشیدی(led )