ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
توسعه سازه های خورشیدی پارس سولار
  • تعداد بازدید : ۱۰۲۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان پاسداران -بوستان پنجم -خیابان گلشن-شماره ۱۲-طبقه همکف
  • درباره ما : شرکت توسعه سازه های خورشیدی پارس سولار (سهامی خاص ) در سال ١٣٨٥ وبا نگرشی کاملا فنی و تخصصی به مقوله بسیار گسترده و در عین حال جدید انرژی های نوین و تجدید پذیر و همچنین توسعه وگسترش راه های بومی سازی وکاربردی نمودن آن تآسیس گردید. با عنایت به نوع نگرش کلی جامعه ، به این نوع از انرژی ها که تا آن زمان دیدگاهی فانتزی و غیرکاربردی بوده و تمامی توانمندی ها و قابلیت های منحصر بفرد و غیر قابل ق ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت توسعه سازه های خورشیدی پارس سولار (سهامی خاص ) در سال ١٣٨٥ وبا نگرشی کاملا فنی و تخصصی به مقوله بسیار گسترده و در عین حال جدید انرژی های نوین و تجدید پذیر و همچنین توسعه وگسترش راه های بومی سازی وکاربردی نمودن آن تآسیس گردید. با عنایت به نوع نگرش کلی جامعه ، به این نوع از انرژی ها که تا آن زمان دیدگاهی فانتزی و غیرکاربردی بوده و تمامی توانمندی ها و قابلیت های منحصر بفرد و غیر قابل قیاس این گروه از انرژی ها با سایر انرژی های رایج و مورد استفاده درجامعه جهانی ، یا دیده نشده و یا بطورخیلی ناقص و غیرعملی مورد توجه قرار گرفته بود ، شرکت پارس سولار تمامی سعی و اهتمام خود را درجهت ترویج استفاده همگانی و عمومی و هم چنین کمک به توسعه زیر ساختهای این گونه از انرژی های تجدید پذیر و پاک قرارداد.

    با این سیاست کاری و برنامه ریزی انجام گرفته ، بیش از چهل درصد از نیروی متخصص وکارای این مجموعه به انجام پروژه های تحقیقاتی ، فنی و مهندسی در بخشهای پیش گفته اختصاص داده شد که پس از گذشت چند سال ، نتایج عملی آن کاملآ مشهود می باشد.

     بیش از دو دهه از سیاست گذاری کلان کشورهای پیشرفته و صنعتی درجایگزینی انرژی های فسیلی میگذرد و واقعیت غیرقابل انکار آن است که دیر یا زود و با شرایط موجود در استفاده از ذخائر ارزشمند سوخت های فسیلی ، عمرچندانی ازاین ثروت بی نظیر خدادادی و در عین حال استراتژیک باقی نمانده است و می بایست هرچه زودتر به فکرتامین منابع جدید انرژی ، آن هم با قیمتی مناسب بود. انرژی های نهفته درآب ، باد و خورشید ، از جمله انرژی های مورد تعمیق و تآمل دانشمندان بوده است که دراین میان ، خورشید با وضعیتی قابل برنامه ریزی بلند مدت ، شرایط ثابت و غیر قابل تغییر _ هر چند برای چند ده سال دیگر _ از یک طرف و ذخیره لایزال انرژی آن و همچنین سهولت دسترسی به این گونه از انرژی در اولویت قرارگرفت که هم اکنون شاهد استفاده قابل ملاحظه ای از این نوع انرژی آنهم بطور بسیار گسترده و صنعتی و در بسیاری از کشورهای دنیا هستیم و این درحالیست که توان علمی و فنی انسانها در حال حاضر، توان استفاده از ١٧% از انرژی خورشید آن هم ، با محدودیت های زمانی خاص دارد که پیش بینی میگردد چنانچه توان تجهیزات جذب انرژی خورشید ، به حدود ٣٠% برسد ، تحول عظیمی دراستفاده از این نعمت الهی ایجاد خواهد شد.

     شرکت توسعه سازه های خورشیدی پارس سولار با شعار " ما خورشید را دردستان شما می گذاریم " از آغازین روزهای شروع کارخود همواره این تفکر را با خود همراه نموده است که میزان تابش خورشید درکشور ایران ، بیش از٣٠% بیشتر از کشورهائی مانند انگلستان و ژاپن است و این در حالیست که درکشوری مثل ژاپن که با دارا بودن شرایط آب و هوایی خاص خود بسیار کمتر از ایران حضور خورشید را تجربه میکنند ، وقتی تقریبآ برق مصرفی یک آپارتمان با متراژ حدود ٦٠ متر مربع تمامأ از انرژی خورشید تآمین میگردد ، درکشوری مثل ایران قطعآ به مراتب توانائی بیش از ژاپن وجود خواهد داشت . چون معتقدیم و ایمان راسخ داریم که " ایرانی میتواند " آماده ایم که ما هم بخشی از این تعهد ملی ، میهنی و اجتماعی را ، به بهترین شکل ممکن و با حداکثر توان خود به انجام برسانیم و روزی را ببینیم که هرایرانی خورشیدی درخانه خود داشته باشد.

     اعتقاد راسخ و قلبی مجموعه مدیران و پرسنل شرکت پارس سولار براین واقعیت استوارگردیده است که استفاده از تجارب علمی و صنعتی دیگران کاری پسندیده و منطقی است ولی کپی برداری کورکورانه و دقیقآ پا جای پای دیگران گذاشتن و آن راه را با چشمانی بسته رفتن ، آن هم بدون توجه به شرایط موجود ، کاری است که لایق ایرانی نبوده و نخواهد بود وگواه و شاهد این ادعا نیز ، تغییر قابل توجه از جهات فنی و اقتصادی درمحصولات تولید شده این شرکت در قیاس با نمونه های داخلی و خارجی موجود می باشد که باعث گردید ، نام پارس سولاردر همه جا و همه وقت ، با تجربه ، تخصص ، تعهد و دانش مداری عجین گردیده و همراه باشد. این شرکت بعنوان تامین کننده ، تولید کننده و فروشنده انواع سیستم های خورشیدی و تجهیزات و متعلقات بهره برداری و استفاده از انرژی خورشیدی جایگاه مناسب و درخور خود را یافته و به پاس این همراهی ، رسالت خود را حفظ و افزایش کیفیت کالا و خدمات ارائه شده میداند.

     از همین جا اعلام می کنیم که این شرکت با توجه به رسالت تعیین کرده جهت خود ، آمادگی کامل دارد تا درصورت ارائه طرحهای فنی ، علمی ، صنعتی و اقتصادی ، در راستای گسترش انرژی های نوین ، ضمن تبادل اطلاعات کسب کرده در تمامی این موارد و درصورت اثبات کارائی طرح مزبور ، نسبت به پشتیبانی های فنی و اقتصادی اقدام نموده ، تا اینگونه طرحها ، به عللی ازقبیل نبود پشتوانه اقتصادی و عدم همراهی فنی و علمی ، مورد کم لطفی و نهایتآ فراموشی قرار نگیرد.

     به امید روزی که انرژی های پاک در میهن عزیزمان آن چنان فراگیر شود تا بدون نیاز به استفاده از سوخت های فسیلی ، ضمن اهداء هوایی پاک و آسمانی آبی به فرزندانمان ، ذخایر و نعمات خدادادی نفت و گاز با کمترین میزان مصرف، هم چون گنجی تحویل آیندگان گردد.

    بستن
محصولات
پانل 2/5 وات پلی کریستال
چراغ دکل خورشیدی با 7 لامپ Power LED
یخچال فریزر 5 فوت خورشیدی
تابلوی جهت نما با منبع تغذیه خورشیدی
تابلوهای هشدار دهنده خورشیدی جهت تعمیرات جاده ای
چراغ اضطراری شارژری با منبع تغذیه خورشیدی