ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۶۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان پیروزی -سیمتری نیروی هوایی - مسیل جاجرود- پلاک ۹
  • درباره ما : شرکت مظفر صنعت بنیان , با برند انحصاری MSB , یکی از معتبر ترین و باسابقه ترین مراکز فعال در زمینه تامین و توزیع انواع باتری های صنعتی ، مخابراتی ، سیلد ساکن و سایر باتری های خاص ، همچنین انواع باتری های خودرویی سبک و سنگین می باشد و هم اکنون علاوه بر نمایندگی شرکت صبا باتری و سپاهان باتری , عاملیت توزیع کلیه برند های معتبر وارداتی را نیز دارا می باشد .بدون تردید در عصر حاضر , باتری یکی ا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت مظفر صنعت بنیان , با برند انحصاری MSB , یکی از معتبر ترین و باسابقه ترین مراکز فعال در زمینه تامین و توزیع انواع باتری های صنعتی ، مخابراتی ، سیلد ساکن و سایر باتری های خاص ، همچنین انواع باتری های خودرویی سبک و سنگین می باشد و هم اکنون علاوه بر نمایندگی شرکت صبا باتری و سپاهان باتری , عاملیت توزیع کلیه برند های معتبر وارداتی را نیز دارا می باشد .

    بدون تردید در عصر حاضر , باتری یکی از مهمترین ساخته های بشری می باشد که صنایع مختلف را در مسیر پیشرفت تکنولوژی به خود متمایل و وابسته نموده است .

    شرکت مظفر صنعت بنیان نیز با بهره مندی از کادر فنی و بازرگانی متخصص آمادگی کامل دارد جهت واردات و تامین انواع باتری , تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی , تجهیزات مخابراتی و ناوبری و ... با شرکت ها و خریداران عمده این قبیل تولیدات همکاری فی مابین داشته و علاوه بر تامین نیازمندی های کارفرمایان محترم , تجربیات خود را در زمینه تامین , نصب و راه اندازی هر نوع باتری بصورت مشاوره در اختیار همکاران معظم قرار دهد .

    بستن
محصولات
باتری LM
باتری سیلد ساکن
باتری های صنعتی PZS
باتری لیتیوم
باتری فرسوده (اسقاط )
سیستم های خورشیدی SOLAR