ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۶۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان - خیابان میرداماد - حدفاصل زاهد و طیب - نبش کوچه ۲۰ - ساختمان آراد-طبقه سوم -واحد پنجم
  • درباره ما : گروه راد طب فعالیت خود را در سال ۱۳۶۰ آغاز نمود و همواره در راه رشد و توسعه فعالیت خود، همگام با پیشرفت تکنولوژی و نوآوریهای روز دنیا همراه بوده و در سال ۱۳۸۹ با یاری خداوند متعال و به پشتوانه جمعی متشكل از مهندسين و متخصصین خبره و مجرب شركت رادطب نوين را جهت تحقیقات و تولیدات جدید تاسیس نمود.عمده فعاليتهای اين شركت در زمينه راه اندازي و ارتقاء آزمايشگاههای ميكروبيولوژی، بیولوژی سلولی و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه راد طب فعالیت خود را در سال ۱۳۶۰ آغاز نمود و همواره در راه رشد و توسعه فعالیت خود، همگام با پیشرفت تکنولوژی و نوآوریهای روز دنیا همراه بوده و در سال ۱۳۸۹ با یاری خداوند متعال و به پشتوانه جمعی متشكل از مهندسين و متخصصین خبره و مجرب شركت رادطب نوين را جهت تحقیقات و تولیدات جدید تاسیس نمود.
    عمده فعاليتهای اين شركت در زمينه راه اندازي و ارتقاء آزمايشگاههای ميكروبيولوژی، بیولوژی سلولی و ملکولی، داروسازی و ... مي باشد. طراحی، مشاوره، ساخت و نصب انواع میز و سکوهای آزمایشگاهی و انواع هودهای شیمی، لامینارفلو و فیلترهای نانو ... از جمله دیگر توانایی های این شرکت می باشد.
    پیشگام تولیدات شرکت راد طب نوین، نسل جدیدی از هودهای لامینارفلو کلاس II و III با فیلتر آلوستينا نانو می باشد که نسبت به نمونه هاي مشابه در نوع ساختار، فيلترها، قيمت و كيفيت بسيار متمايز و متنوع می باشد.

    بستن
محصولات
اتاقک توزین
ایزولاتور
هود پاتولوژی تمام استیل تخصصی
هود پاتولوژی تمام استیل ساده
پی سی آر ورک استیشن
تصفیه هوا
هود شیمی درمانی
IVF هود
هود شیمیایی MDF