ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۸۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-بزرگراه نواب صفوی-برج شهاب۱-طبقه پنجم-شماره ۱۵۶
  • درباره ما : شرکت دانش بنیان نوین تشخیص فرهان از سال ۱۳۹۳ با هدف تامین نیازهای آزمایشگاه‌ها و مراکز پزشکی کشور در زمینه نرم‌افزار و سخت‌افزار فعالیت خود را آغاز نموده است. برای ایجاد شرایط و بستر مناسب از کارشناسان مربوطه دعوت به عمل آماده است و شرکت در بدو امر دو محصول اساسی و زیربنایی را تولید نموده که هر دو توسط مراجع مربوط به عنوان دانش بنیان شناخته شده اند. ۱. دستگاه سایتوسانتریفیوژ ۲. اولی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت دانش بنیان نوین تشخیص فرهان از سال ۱۳۹۳ با هدف تامین نیازهای آزمایشگاه‌ها و مراکز پزشکی کشور در زمینه نرم‌افزار و سخت‌افزار فعالیت خود را آغاز نموده است. برای ایجاد شرایط و بستر مناسب از کارشناسان مربوطه دعوت به عمل آماده است و شرکت در بدو امر دو محصول اساسی و زیربنایی را تولید نموده که هر دو توسط مراجع مربوط به عنوان دانش بنیان شناخته شده اند. ۱. دستگاه سایتوسانتریفیوژ ۲. اولین نرم افزار جامع مدیریت آزمایشگاه که اولی در راستای هدف تولید دستگاه های پزشکی و دومی در جهت نیل به هدف تولید و صادرات محصولات نرم افزاری که اهداف مهم اساسنامه شرکت هستند طراحی شده اند و هیچ کدام از اینها مشابه داخلی نیز ندارند از همین رو هر دو محصول از طرف نهاد ریاست جمهوری به عنوان محصولاتی دانش بنیان شناخته شده اند.

    نرم‌افزار جامع آزمایشگاه نوین حاصل پروژه‌ای چند ساله و نتیجه همکاری فشرده گروه برنامه نویسی و تئوریسین‌های آزمایشگاهی می‌باشد. نکته ای بارزی که نرم افزار نوین تشخیص را متمایز از دیگر نرم افزارها می کند تجربه موفق مدیریت آزمایشگاه های مختلف توسط تیم توسعه دهنده نرم افزار نوین است. جمله ای که همیشه به زبان می آوریم و باعث آرامش خاطر عزیزان می شود این است که ما هم سالهاست که آزمایشگاهی هستیم و با چالش های مختلف مدیریت آزمایشگاه آشنا هستیم. از این رو نرم افزار را با دید آزمایشگاهی توسعه داده ایم نه فقط با دید نرم افزار نویسی.

    در آینده‌ای نزدیک آزمایشگاه‌های کشور از جهت فناوری اطلاعات نیازمند بستری قدرتمند خواهند بود تا بتوانند ارتباطات خود با محیط، پرسنل و مراجعین را به ساده‌ترین شکل و با کمترین دخالت نیروی انسانی برقرار سازند. همچنین با مجهزتر شدن روز به روز تجهیزات درمانی، نیاز به ارتباط سریع‌ و آسان با این تجهیزات احساس می‌شود. جهت رسیدن به این مهم برنامه‌ای امروزی و قدرتمند لازم است تا در عین فراهم آوردن محیطی امن بتواند تمامی نیازهای حوزه اطلاعات یک مرکز را مرتفع سازد.

    گروه متخصصین شرکت نوین تشخیص با در نظر گرفتن امکانات موجود در برنامه‌های مختلف و با این دید که جامعه آزمایشگاهی ما شایسته داشتن برنامه‌ای در سطح جهانی و همگام با تکنولوژی روز می‌باشد، اقدام به تهیه نرم‌افزار جامع آزمایشگاه نوین نموده‌اند و لازم به ذکر است این نرم افزار به گونه ای طراحی شده تا برای هر مرکز با هر اندازه وسعت و فعالیت به صورت بهینه قابل استفاده باشد.

    هدف از نگاشتن این سطور تنها تبلیغ برای فروش نرم افزار نوین نیست. شما می‌توانید در هر کجای ایران که هستید حتی در صورتی‌که نیازی به خرید این نرم‌افزار حس نمی‌کنید مشاوران ما را فرا خوانید که شما را از توانایی‌های این محصول آگاه سازند تا پتانسیل‌های موجود در جوانان این کشور برای رسیدن به سطوح عالی فناوری اطلاعات را باور کنید.

    ما اعتقاد داریم برای یک مرکز، استفاده از بسته‌های نرم‌افزاری متنوع می‌تواند دردسر آفرین باشد. از این رو سعی کردیم تا تمام نیازهای یک مرکز در زمینه بسته‌های نرم‌افزاری را به صورت یکپارچه در یک نرم‌افزار گردآوری نماییم.

    به علت وجود پرسنل مشتاق به پیشرفت در گروه نوین تشخیص، توسعه این برنامه از خط مشی‌های اساسی ما خواهد بود از این رو در صورتی که با پیشنهادی منطقی از سوی مرکزی روبرو باشیم با اشتیاق خواهیم پذیرفت حتی در صورتی که آن پیشنهاد فقط برای آزمایشگاه شما مفید باشد.

    همکاران ما در بخش پشتیبانی نوین تشخیص ارائه خدمات به این برنامه را به عهده خواهند داشت و در صورتی که در مرکزی این برنامه نصب شود تا زمان راه‌اندازی کامل و اختصاصی کردن برنامه نوین در مرکز مربوطه حضور خواهند داشت.

    شرکت نوین تشخیص در راستای فعالیتهای خود مبادرت به دریافت گواهی نامه های مختلف و استانداردهای مختلف نموده است که در این راستا گواهی معتبر موسسه تحقیقات صنعتی ایران (۴۲۳۲-۲۰) را دریافت نموده. از دیگر گواهی هایی که مبادرت به دریافت آن شده گواهی تاییدیه وزارت بهداشت است. شرکت نوین تشخیص در سال ۱۳۹۳ به عضویت سازمان نظام صنفی رایانه ای در آمده و محصولات نرم افزاری آن دارای گواهی شورای عالی انفورماتیک می باشند.

    برخی از محصولات سخت افزاری شرکت نوین تشخیص از قرار زیر می باشند (دیگر محصولات حوزه فن آوری اطلاعات سلامت در بخشی جداگانه در ادامه همین کتابچه معرفی نامه توضیح داده شده اند).

    انواع ابزارهای پایه آزمایشگاهی و بیمارستانی نظیر انواع سانتریفیوژ آزمایشگاهی و میکسرها، دستگاه شیکر و انکوباتور، دستگاه دیونایزر، دستگاه کلد پلیت و پارافین دیسپنر

    دستگاه دانش بنیان سایتوسانتریفیوژ جهت انجام آزمایش های سیتولوژی و تشخیص سرطان

    سیستمهای مبتنی بر RFID که یکی از کاربردهای آن هوشمند سازی و ارتباطات سازمانی می‌باشد.

    اولین دستگاه سانتریفیوژ آزمایشگاهی ایرانی با امکاناتی کاملا متفاوت نظیر خروجی فاضلاب.

    سیستمهای نوبت دهی و صف مبتنی بر وایرلس

    اعتماد بیش از ۸۰۰ مرکز علمی، تشخیصی، درمانی و صنعتی طی مدت زمان کوتاه نیز بزرگترین افتخار شرکت دانش بنیان نوین تشخیص است.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهی نامه
گواهی نامه
محصولات
سایتوسانتریفیوژ
سایتوسیل نوع 1
شیکر انکوباتور الایزا
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
سانتریفیوژ 16 شاخه
قیف سیتولوژی نوع 2
ترالی نمونه گیری
پارافین دیسپنسر
کلد پلیت
دیونایزر تیپ
سروفیوژ
ترمولاگر (تثبیت کننده ی دما)
سانتریفیوژ میکرو هماتوکریت
دیونایزر تیپ
سروفیوژ
ضدعفونی کننده ی دست
میکسر هماتولوژی
سانتریفیوژ 24 شاخه
مستند سازی و لوح کیفیت
کنترل کیفیت
اتصال دستگاه و اتوماسیون
پذیرش و جوابدهی
مدیریت انبار
مدیریت مالی و حسابداری
گزارش ها و داشبورد ها
نرم افزار 2
نرم افزار 1