ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۳۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-بزرگراه شهید نواب صفوی-بین پل کمیل و مرتضوی-مرکز تجارت
  • درباره ما : شرکت نوید طب آپادانا ، وارد کننده تجهیزات دندانپزشکی است که در سال ۱۳۸۰ به صورت رسمی تاسیس و فعالیت خود را آغاز نمود . این شرکت با بهره گیری از مشاورین ارشد سیستم های مهندسی و تحقیق و توسعه ، اطلاع از تکنولوژی و دانش فنی در عرصه های مختلف و بهره گیری از سرمایه های انسانی و بازاریابی علمی ، همواره در تلاش است همگام با تکنولوژی های روز دنیا حرکت کند و با انتقال دانش فنی به کشور سبب ارتقا ک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت نوید طب آپادانا ، وارد کننده تجهیزات دندانپزشکی است که در سال ۱۳۸۰ به صورت رسمی تاسیس و فعالیت خود را آغاز نمود . این شرکت با بهره گیری از مشاورین ارشد سیستم های مهندسی و تحقیق و توسعه ، اطلاع از تکنولوژی و دانش فنی در عرصه های مختلف و بهره گیری از سرمایه های انسانی و بازاریابی علمی ، همواره در تلاش است همگام با تکنولوژی های روز دنیا حرکت کند و با انتقال دانش فنی به کشور سبب ارتقا کیفیت درمان و سلامت جامعه گردد. مدیریت شرکت ضمن بهره مندی از تجربه مستمر و تنوع محصولات و خدمات ارا ئه شده در طول فعالیت خود قادر گردیده تا با توسعه کمی و کیفی فعالیت ها و تمرکز بر بهبود مداوم عملکرد ها و همچنین پرداختن به رضایت مشتریان ، علاوه بر گسترش فیزیکی شرکت ، سهم عمده ای در ارائه دانش و خدمات در زمینه تجهیزات دندانپزشکی را به خود اختصاص داده و در میان همکاران و رقبا جایگاه ویژه ای را کسب کند.

    این شرکت در قالب فروش و واحد خدمات پس از فروش فعالیت می کند.

    خلاصه از فعالیت واحد های مختلف شرکت :

    واحد فروش : شرکت نوید طب آپادانا نماینده انحصاری فروش محصولات چندین کمپانی برتر تجهیزات دندانپزشکی اروپا و آسیا در ایران است.

    این شرکت علاوه بر فروش تجهیزات ، به عنوان مشاور و تجهیز کننده بخش دندانپزشکی در مطب ها ، کلینیک ها ، بیمارستان های خصوصی و دانشگاهی و همچنین تامین اجتماعی همکاری می کند.

    واحد خدمات پس از فروش : این واحد با استفاده از پرسنل متخصص و با امکانات و فضای مناسب ، وظیفه اراِئه خدمات پس از فروش ، وارانتی و گارانتی دستگاههای وارداتی را بر عهده دارد.

    بستن
محصولات
B FUTURA جدیدترین اتوکلاو کمپانی MOCOM
اتوکلاو MOCOM- B CLASSIC
اتوکلاو MOCOM – B NOW
اولتراسونیک MOCOM – Tethys H10 Plus
آب مقطر گیر- STILLOMOCOM
دستگاه پک MOCOM – Millseal Plus Manual
رادیوگرافی فونا FONA XDC
Twin Wave GT-2000
لایت کیور MONITEX – BT 150 Blue Lex
لایت کیور MONITEX GT 1200
دستگاه بلیچینگ WhitenMAX BR800-Monitex
جرمگیرمونیتکس Turboson SP – 600
آمالگاماتور MONITEX a.max AM-1
دوربین داخل دهانی MONITEX PM- One
لایت کیور MONITEX-LD 109
دستکش معاینه نیتریل
دستکش معاینه لاتکس
جرمگیر وودپیکر UDS-B