ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
فن آوری ارتباطات همگرا رایانه
  • تعداد بازدید : ۷۹۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان مطهری-بعد از مترو مفتح-مابین خیابان مهرداد و سلیمان خاطر- پلاک ۱۸۸ -طبقه سوم
  • درباره ما : شرکت فن آوری ارتیاطات همگرا، نماینده رسمی واحد Enterprise شرکت Alcatel-Lucent در زمینه محصولات Voice و Data که سابقه حضور مداوم ۱۶ ساله در عرصه مخابرات و ارتباطات کشور را به تنهایی داشته و با داشتن کارشناسان مجرب مورد تایید شرکت آلکاتل – لوسنت، کلیه خدمات فنی بازرگانی اعم از طراحی، تامین تجهیزات و پیاده سازی آن شرکت از طریق این مجموعه ارائه گردیده، بدین وسیله افتخار دارد گوشه ایی ا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فن آوری ارتیاطات همگرا، نماینده رسمی واحد Enterprise شرکت Alcatel-Lucent در زمینه محصولات Voice و Data که سابقه حضور مداوم ۱۶ ساله در عرصه مخابرات و ارتباطات کشور را به تنهایی داشته و با داشتن کارشناسان مجرب مورد تایید شرکت آلکاتل – لوسنت، کلیه خدمات فنی بازرگانی اعم از طراحی، تامین تجهیزات و پیاده سازی آن شرکت از طریق این مجموعه ارائه گردیده، بدین وسیله افتخار دارد گوشه ایی از فعالیت ها و امکانات خود را به استحضار برساند:

    شرکت فن آوری ارتباطات همگرا ارائه کننده مراکز چند منظوره Alcatel Omni family می باشد. این تجهیزات جهت ایجاد زیرساخت لازم برای انتقال همزمان صوت، تصویر و داده با ظرفیت های متفاوت به کار می روند و جزء پرطرفدارترین محصولات در نوع خود هستند. محصولات جدید شرکت آلکاتل با نو آوریهای مختص خود و به دلیل کیفیت بالای محصولات، موفق به کسب نشان های افتخار متعددی در چندین نمایشگاه بین المللی در اروپا و آمریکا شده است.

    مدل Omni IP-PCX Enterprise یک مرکز تلفن با تکنولوژی Non-Blocking به همراه قابلیت ارائه کاملترین و جدیدترین سرویس ها: Voice Over IP، Call Center، PC-Telephony، DECT، Wireless، Unified-Messaging و با پوشش تمامی امکانات روزمره مورد نیاز در یک مرکز تلفن از ۸ تا ۱۰۰،۰۰۰ شماره می باشد که در حا حاضر برجسته ترین محصول در دنیا شناخته شده است.
    مدل Omni Stack یک سوئیچ دیتا جهت ایجاد شبکه LAN Switching با تمامی استانداردهای روز از قبیل ATM uplinks, Gigabit / Fast Ethernet و سرویس های Workgroup طراحی شده است و به صورت Stackable نیز سرویس می دهد.
        مدل های Omni Switch/Router و OmniCore جهت استفاده در سطوح میانی (Edge) و مرکز (Backbone) با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی و ارائخ سرویس هایی مانند Packet Over SONET، ATM LANE، Gigabit Networking، Layer ۳ Switching، Firewall and Authentication Service با سرعت سوئیچینگی معدل ۵.۲ Terabit/Sec ایده آل سازمان هایی می باشد که کیفیت و اطمینان را لازمه شبکه کامپیوتری خود می دانند.
        مدل های Omni Access جهت اتصال سازمان ها به شبکه عمومی WAN و PSTN به کار می روند. این محصولات با ترکیب LAN Switch و WAN Router  در یک سیستم یکپارچه راه حل مناسبی برای اتصال Internet سازمان به شبکه های عمومی را فراهم می سازند. محصولات مذکور، سرویس های متنوع مدیریتی و امنیتی مانند Firewall، Authentication، VLAN، Intelligent multicast را پشتیبانی می کند.

    بستن
محصولات
سوئيچ 6250
شاسی سوئیچ ماژولار 10K
سوئيچ 6350
سوئیچ 10 پورت 6450
سوئیچ 6855