ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۳۱۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران – خیابان سهروردی شمالی – چهارراه کیهان - خیابان میرزایی زینالی غربی- پلاک ۱۱۷ -طبقه اول -واحد ۲
  • درباره ما :  این شرکت در سال ۱۳۷۸ با هدف نوآوری در ساخت و تولید قطعات مخابراتی و همچنین انتقال آخرین تکنولوژی روز دنیا و دستگاههای ارتباطی با مدیریت آقای آرش عباسپور تهرانی و مدیر عامل خانم مهرو تمدن تاسیس گردید . در این راستا و  در جهت تامین لوازم مخابراتی و اجرایی طرحهای ارتباطی بالاخص شبکه فیبر نوری و با استفاده از تجربیات کارشناسان متخصص و کارآمد توانسته است در طول این چند سال خدمات مت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

     این شرکت در سال ۱۳۷۸ با هدف نوآوری در ساخت و تولید قطعات مخابراتی و همچنین انتقال آخرین تکنولوژی روز دنیا و دستگاههای ارتباطی با مدیریت آقای آرش عباسپور تهرانی و مدیر عامل خانم مهرو تمدن تاسیس گردید . در این راستا و  در جهت تامین لوازم مخابراتی و اجرایی طرحهای ارتباطی بالاخص شبکه فیبر نوری و با استفاده از تجربیات کارشناسان متخصص و کارآمد توانسته است در طول این چند سال خدمات متمایز و چشمگیری را مطابق با استانداردهای روز دنیا ارائه دهد . در حال حاضر با بیش از ۳۰ پرسنل ثابت و ۷۰ پرسنل متخصص همکار در پروژه های خود در بخش های گوناگون مخابرات کشور و همچنین کشورهای حاشیه خلیج فارس حضور موثر داشته است.

    این شرکت به عنوان نماینده ریالی محصولات کارخانجات Lancier آلمان توانایی ارائه کلیه تولیدات این کارخانه را به خصوص در زمینه دستگاههای گاز کنترل و همچنین نمایندگی انحصاری شرکت Tramco  را که یکی از بزرگترین شرکتهای تهیه و توزیع لوازم فیبرنوری در دنیاست در ایران و کل خاورمیانه داراست .

    در بخش تولید نیز با بیش از دو دهه تجربه در ساخت تجهیزات مخابراتی اعم از مجموعه های فلزی و پلیمری و بکارگیری مجهزترین دستگاهها و ابداع جدیدترین قطعات در شبکه همواره در جهت طراحی و توسعه با بالاترین کیفیت اقدام نموده و در این راستا رضایت مصرف کنندگان را سرلوحه امور خود قرارداده است. این شرکت سعی بر این دارد که با توجه به پیشرفت سریع دنیا در بخش ارتباطات بتواند همگام با دانش روز و استانداردهای جهانی عمل نموده و همیشه این امر در واردات کالا و تولید در نظر گرفته شده است.

    بستن
محصولات
Swift F1 - All In One Fusion Splicer
رک DDF نوع NEC