ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۹۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : گرگان - بلوارناهارخوران - فی مابین عدالت ۱۰۵ و ۱۰۷ - مجتمع سفیر- طبقه چهار- واحد یازده
  • درباره ما : شرکت ژرف اندیشان توسعه گلستان (ژاتکو) با هدف مشاوره،طراحی ، اجرا ، توزیع و ارائه خدمات پس از فروش، تجهیزات مدار بسته تاسیس گردیدو موفق به اخذ نمایندگی رسمی وانحصاری فروش وخدمات پس از فروش از سوی شرکت LG و فاروس و پرادا  در شمال کشور ، و نمایندگی فروش محصولات HIKVISION هایک ویژن، داهوا ، سانیو ، سامسونگ ، پاناسونیک ، ویوتک ، CNBو AGNI ، SONYTECH گردید.ژاتکو  با اجرای بیش از ۵۰۰ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ژرف اندیشان توسعه گلستان (ژاتکو) با هدف مشاوره،طراحی ، اجرا ، توزیع و ارائه خدمات پس از فروش، تجهیزات مدار بسته تاسیس گردیدو موفق به اخذ نمایندگی رسمی وانحصاری فروش وخدمات پس از فروش از سوی شرکت LG و فاروس و پرادا  در شمال کشور ، و نمایندگی فروش محصولات HIKVISION هایک ویژن، داهوا ، سانیو ، سامسونگ ، پاناسونیک ، ویوتک ، CNBو AGNI ، SONYTECH گردید.
    ژاتکو  با اجرای بیش از ۵۰۰ پروژه بزرگ دولتی و خصوصی ، به عنوان مشاور و امین بسیاری از مدیران ادارات و موسسات وارد بازار مداربسته ایران گردید .
    ارائه خدمات در سریعترین زمان ممکن از ویژگیهای شاخص ماست . هدف ما جلب رضایت و ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان می باشد و ژاتکو  با ارائه محصولات با کیفیت جهانی و تیم خدمات پشتیبانی متخصص در این راستا گام بر می دارد .
    دیدگاه ما در ژاتکو حضور در جایگاه نخست بازار مدار بسته ایران می باشد که این امر را با تقویت جایگاه های علمی ،تخصصی و بازرگانی خود عملی خواهیم کرد . تا بتوانیم بهترین خدمات و محصولات را به مشتریان ارائه نماییم .
    شبکه گسترده نمایندگی های شرکت بین المللی ژاتکو در سراسر کشور و همچنین در کشور های همجوار از قبیل منطقه جنوبی عراق (بغداد)  ، منطقه اقلیم کردستان ، افغانستان ، آذربایجان ، گرجستان و ارمنستان با نظارت این شرکت به مشتریان نهایی شرکت بین المللی ژاتکو خدمات خود را عرضه مینمایند .
    از دیگر خدمات شرکت ژاتکو تامین مایحتاج پروژه های مداربسته از قبیل UPS , STABLIZER , SERVER , BATTERY , SWITCH  جهت پروژه های مداربسته و یا ارگانها و موسسیات مالی و اعتباری میباشد و مشتریان عزیز میتوانند تجهیزات مورد نیاز خود را با در کنار تهیه سایر اقلام تامین نمایند.

     ژاتکو  با داشتن زیرمجموعه های فنی مهندسی و اجرایی ، وظیفۀ ارائۀ خدمات مشاوره - طراحی ، فروش، توليد، اجراء و خدمات پس از فروش به مشتريان را دارد كه سر فصل آن به شرح ذيل مي باشد:
    - انجام مطالعات مقدماتي
    - تهيه طرحهاي راهبردي و جامع
    - طراحي منطقي و تعيين نيازهاي اوليه فني
    - تهيه طرح هاي تفصيلي و پلان هاي فني قابل اجراء
    - تعيين مشخصات فني جهت طراحي و يا خريد تجهيزات
    - ارايه خدمات توليدي
    - نظارت بر اجراء ، نصب و راه اندازي و بهره برداري از سيستم ها
    - ارايه خدمات در دوره گارانتي و نگهداري سيستم
    -  ارايه راه كارهاي لازم در توسعه و به روز آوري مجموعه ها
     

    بستن