ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۹۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران – خیابان ولی‌عصر- بالاتر از میدان ولی‌عصر – کوچه شهید شهامتی – پلاک ۲۱
  • درباره ما : بازرگانی مهر از سال ۱۳۷۳ در زمینه واردات انواع تجهیزات IT بالاخص لپتاپ، نوت بوک و تبلت در کشور فعال است.  تعهد، پشتکار و همگام بودن با مشتری بازرگانی مهر را به عنوان یک نام در سطح اول توزیع تجهیزات it در کشور مطرح نموده است.همراه با تیمی متعهد و متخصص در زمینه‌های مختلف، بازرگانی مهر تلاش می‌نماید تا بهترین خدمات را در اختیار مشتریان عزیز سراسر کشور قرار دهد. همیشه سعی‌ نموده&z ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بازرگانی مهر از سال ۱۳۷۳ در زمینه واردات انواع تجهیزات IT بالاخص لپتاپ، نوت بوک و تبلت در کشور فعال است.  تعهد، پشتکار و همگام بودن با مشتری بازرگانی مهر را به عنوان یک نام در سطح اول توزیع تجهیزات it در کشور مطرح نموده است.

    همراه با تیمی متعهد و متخصص در زمینه‌های مختلف، بازرگانی مهر تلاش می‌نماید تا بهترین خدمات را در اختیار مشتریان عزیز سراسر کشور قرار دهد. همیشه سعی‌ نموده‌ایم با بدست‌آوردن درک بهتری از بازار ، بهترین اجناس از لحاظ کیفی را با بهترین خدمات پس از فروش در اختیار شرکای تجاریمان قرار دهیم.

     در طول ۲۶ سال فعالیت، همیشه برای خرید ارتباطی مستقیم با کمپانی‌های تولید کننده اجناس داشته‌ایم و سعی‌نموده‌ایم برترین‌ها را با بهترین خدمات پس از فروش ، بهترین کیفیت و بهترین قیمت به کشور وارد کنیم، و در تمامی طول مسیر مشتری مداری را بعنوان اولین و اصلی‌ترین هدف خود انتخاب نموده ایم.

    هم‌اکنون بازرگانی مهر بعنوان نماینده‌ رسمی برند‌های HP, ASUS, Lenovo در تمامی نقاط ایران عزیزمان فعالیت می‌نماید. دفتر مرکزی ما نیز در شهر تهران واقع است و برای برقراری تماس با می می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه فرمائید.

    اهداف بازرگانی مهر

    بر آن هستیم تا بهترین‌ها در تکنولوژی را با بهترین قیمت و کیفیت وارد بازار داخلی کشور نمائیم، و تمام تلاشمان این بوده‌است که در این امر بهترین باشیم، با کمک شرکاء تجاری عزیزمان در سال ۱۳۹۳ بعنوان بزرگترین شریک تجاری شرکت ASUS در ایران معرفی شدیم، همچنان که سالهای قبل نیز جوایز بسیاری از این قبیل کسب نمودیم و همه‌ی آنها را مدیون تیم بازرگانی مهر و شرکای تجاریمان هستیم.

    قصد داریم تا با انجام تغییراتی اساسی ، شیوه ارائه خدمات پس از فروش در کشورمان را متحول سازیم. برآن‌ هستیم ساختاری نوین در ارائه خدمات ایجاد کنیم. بازرگانی مهر همیشه خدمات پس از فروش طلائی و مشتری مداری را بعنوان اهداف اصلی خود در تجارت در نظر دارد و در جهت بهبود آن‌ها  تلاش می‌کند.



    بستن
محصولات
لپتاپ UX310UQ – GL135T
لپتاپ UX310UQ – GL136T
لپ‌تاپ‌ HP 250-G4
لپ‌تاپ‌ HP 15-ay117ne
لپ‌تاپ‌ HP 15-ay116ne
لپ‌تاپ‌ HP 15-ay085nia