ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۷۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - خيابان وليعصر - كوچه گيلان - ساختمان شماره ۲ - واحد ۴
  • درباره ما : شرکت بازرگانی آرماندیس دژ در سال ۱۳۸۳ تاسیس گردید.در حال حاضر اين شركت با داشتن متخصصين زبده در زمينه تجهيزات و قطعات كامپيوتري يكي از برترين ارائه دهندگان اينگــــونه خدمات در سطح كشور است. همچنين اين شركت از سال ۱۳۸۴ به يكـــي از وارد كنندگان عــــــــمده كامپيوتر هاي لپ تاپ در ايران تبديل شده است. محصولات وارداتي شركت شامل انواع برند لب تاب و تبلت و قطعات و لوازم جانبی می باشد.با در ن ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بازرگانی آرماندیس دژ در سال ۱۳۸۳ تاسیس گردید.
    در حال حاضر اين شركت با داشتن متخصصين زبده در زمينه تجهيزات و قطعات كامپيوتري يكي از برترين ارائه دهندگان اينگــــونه خدمات در سطح كشور است. همچنين اين شركت از سال ۱۳۸۴ به يكـــي از وارد كنندگان عــــــــمده كامپيوتر هاي لپ تاپ در ايران تبديل شده است. محصولات وارداتي شركت شامل انواع برند لب تاب و تبلت و قطعات و لوازم جانبی می باشد.

    با در نظر گرفتن اين نكته كه شركت آرماندیس دژ از وارد كنندگان عمده كامپيوترهاي لپ تاپ در ايران است ، قادر است سيســتمهاي خود را با نازلترين قيمت و بهترين خــدمات پس از فروش در اخـــــتيار مشتريان گرامي قرار دهد. شما مي توانيد جــهت دريافت اطلاعات بيشتر در مورد محصــولات از بخش محصــولات شركت ديدن فرماييد. همچنين مي توانيد جهت خريد محصولات شركت از فروشگاه آنلاين شركت ديدن فرماييد.

    در حال حاضر کلیه محصولات وارداتی این شرکت با گارانتی یک ساله آرمان ارائه می گردد.

    در صورت تمایل می توانید از نمایشگاه دائمی این شرکت بنام فروشگاه آرمان در مجتمع کامپیوتر پایتخت واحد ۳۷۰ دیدن فرمایید.

    بستن