ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۲۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان عضدی (آبان شمالی) - نبش خیابان زرتشت - پلاک ۹۰ - طبقه همکف
  • درباره ما : شروع به کار فروشگاه ایران گیت در سال ۱۳۷۵ به عنوان یکی از اولین فروشگاه های مجتمع کامپیوتر ایران- با مدیریت آقای بهمن فزونی - سرآغازی بود برای فعالیت های گسترده و رو به رشد در زمینه رایانه ، که پس از کسب نتایج خوب و استقبال مردم عزیز ، ما را بر آن داشت تا در راستای اهداف بلند و ارائه خدمات بهتر اقدام به تأسیس شرکت ایرانیان ره جو گستر در سال ۱۳۸۵ نماییم . ۱۸سال سابقه فعالیت ، کسب تجربه ، خلاقیت ، ق ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شروع به کار فروشگاه ایران گیت در سال ۱۳۷۵ به عنوان یکی از اولین فروشگاه های مجتمع کامپیوتر ایران- با مدیریت آقای بهمن فزونی - سرآغازی بود برای فعالیت های گسترده و رو به رشد در زمینه رایانه ، که پس از کسب نتایج خوب و استقبال مردم عزیز ، ما را بر آن داشت تا در راستای اهداف بلند و ارائه خدمات بهتر اقدام به تأسیس شرکت ایرانیان ره جو گستر در سال ۱۳۸۵ نماییم . ۱۸سال سابقه فعالیت ، کسب تجربه ، خلاقیت ، قدرت تحلیل بازار و تجربه مدیران مجموعه ، موفقیت های قابل توجهی به همراه رضایت حداکثری مشتریان را به ارمغان آورده است . در این راستا توسعه فروشگاه های زنجیره ای ایران گیت در بسیاری استانهای کشور نمونه ای از دستاورد های مجموعه جهت سهولت دسترسی به محصولات و خدمات این شرکت می باشد .

    علاوه بر این حدود ۴۰۰ فروشگاه در سراسر کشور جزء همکاران و مشتریان ما می باشند . و نیز بسیاری مراکز دولتی بصورت مستقیم و غیر مستقیم با این شرکت همکاری دارند .

    فعالیت های این مجموعه واردات و توزیع انبوه انواع لپ تاپ های FUJITSO, LENOVO,…، ، Dell ، HP ASUS ACER,  و تبلت های   LENOVO و ASUS می باشد که به علت تعداد بالای سفارشات از قیمت رقابتی بسیار عالی برخوردارمی باشند .  شرکت ایرانیان رهجو گستر نمایندگی رسمی محصولات  Transcend و PQI   را  در سابقه خود داراست  . همچنین این شرکت واردات محصولات Toshiba را نیز هم اکنون بر عهده دارد .

     واحد گارانتی و خدمات پس ازفروش شرکت ایرانیان رهجو گستر از بدو تاسیس با هدف ایجاد تحول در این بخش        گامهای بزرگی برداشته است ، چنانکه امروز این شرکت با ارائه ۲ سال خدمات گارانتی برای لپ تاپ و یکسال برای تبلت و مادام العمر برای حافظه های جانبی ، بعنوان یکی از معتبرترین گارانتی ها در سطح کشور شناخته می شود .

     لازم بذکر است جهت ارائه بهترین خدمات گارانتی ، شرکت ایرانیان رهجو گستر با بهره گیری از مجرب ترین پرسنل آموزش دیده توسط کمپانی های تولید کننده و ایجاد فضای مناسب خدماتی ، سعی در ارائه بهترین خدمات ممکن به دوستان عزیز دارد . شرکت ایرانیان رهجو گستر افتخار دارد با برگزاری کلاس های آموزشی رایگان در زمینه مسایل فنی ، تعهد خود را نسبت به عموم افراد جامعه انجام داده و در این راه از هیچ گونه تلاش دریغ ندارد .

    "امیدواریم با استعانت از حضرت نور و استفاده از نظرات سازنده شما هموطن گرامی به بهترین نحو ممکن همراه شما باشیم ."

    بستن