ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۵۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان شیراز جنوبی-خیابان آقا علیخانی-خیابان گلستان-مجتمع اداری گلستان -طبقه ششم
  • درباره ما : هدف ما تسهیل زندگی مردم ایران از طریق ارائه محصولات و خدمات الکترونیک در فروشگاه های زنجیره ای تأسیس شده توسط توان تأمین اردیبهشت است. تحقق این هدف تنها با تمرکز بر ۴ قطب اصلی و ۴ هسته اساسی محقق می گردد، که چهار قطب اصلی شامل: عرضه بالاترین سطح کیفیت و استاندارد، برخورداری از قیمت معقول و رقابتی، کارآمد تر کردن زندگی روزانه و منتخب بودن در سطح بین المللی، و چهار هسته اساسی آن، زندگی کردن، غذا خور ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    هدف ما تسهیل زندگی مردم ایران از طریق ارائه محصولات و خدمات الکترونیک در فروشگاه های زنجیره ای تأسیس شده توسط توان تأمین اردیبهشت است. تحقق این هدف تنها با تمرکز بر ۴ قطب اصلی و ۴ هسته اساسی محقق می گردد، که چهار قطب اصلی شامل: عرضه بالاترین سطح کیفیت و استاندارد، برخورداری از قیمت معقول و رقابتی، کارآمد تر کردن زندگی روزانه و منتخب بودن در سطح بین المللی، و چهار هسته اساسی آن، زندگی کردن، غذا خوردن، لذت بردن و تجربه کردن است.

    پرسنل شرکت توان تامین اردیبهشت سابقه طولانی در همکاری تجاری با شرکتهای بزرگ چند ملیتی از کشورهای مختلف دارند و با درکی درست از فرهنگ ایران این تخصص را دارند تا با بومی سازی اصول تجارت بین الملل به رشد یک کسب و کار از طریق برقراری رابطه دوطرفه و نزدیک با مصرف کننده نهایی اقدام نمایند، چرا که معتقند تنها راه تحقق هدف های والای این مجموعه، شناخت درست تولید کننده و مصرف کننده نهایی است! این موضوع علاوه بر حذف واسطه های اضافی و در نهایت عرضه کالا به معقول ترین قیمت، تصویر درستی از نیاز های بازار به تولید کنندگان نشان می دهد تا محصولاتی که بیشترین سازگاری را با سلیقه و فرهنگ ایرانیان دارد گلچین یا تولید شود.

    ماموریت سازمانی توان تامین اردیبهشت
    ماموریت سازمانی شرکت توان تامین اردیبهشت، ایجاد شبکه گسترده ای از فروشگاه های زنجیره ای در راستای تأمین و خرده فروشی جدیدترین و برترین کالاهای مورد نیاز مردم و ارائه خدمات مشاوره و فروش به ایشان در مقایسه، انتخاب و تهیه آسان و سریع کالای مذکور با قیمت منطقی می باشد. ما می خواهیم که در افق یک چشم انداز ده ساله به بزگترین مجموعه زنحیره ای خرده فروشی کالا در سطح کشور تبدیل شویم.

    بستن