ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۸۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-شهرک غرب-بلوار دریا-مطهری شمالی-نبش ساحل ١ شرقی-پلاک ٢-طبقه سوم شمالی
  • درباره ما : شرکت تجارت نور ابرار در تاریخ ١٣٨٩/٠٤/٠٩ تحت شماره ٣٧٨٨٢٩ در اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات تجاری تهران به ثبت قانونی رسید.با وجود سابقه نه چندان طولانی ، این شرکت بعنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکتهای اقتصادی و تجاری کشوردر سطح ملی، منطقه ای وجهانی، فعالیت های اقتصادی، بازرگانی و  صنعتی خود را آغاز نموده  و  توانسته است به سرعت اعتماد و اعتبار ویژه‌ای نزد مشتریان ایرانی و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تجارت نور ابرار در تاریخ ١٣٨٩/٠٤/٠٩ تحت شماره ٣٧٨٨٢٩ در اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات تجاری تهران به ثبت قانونی رسید.
    با وجود سابقه نه چندان طولانی ، این شرکت بعنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکتهای اقتصادی و تجاری کشوردر سطح ملی، منطقه ای وجهانی، فعالیت های اقتصادی، بازرگانی و  صنعتی خود را آغاز نموده  و  توانسته است به سرعت اعتماد و اعتبار ویژه‌ای نزد مشتریان ایرانی و خارجی کسب کند.
     اهتمام به نوآوری و حفظ کیفیت برتر و ارتباط مستمر با کارشناسان و مشاورین مجرب ایرانی موجب گردید تا این شرکت در راستای کسب  تائیدیه‌های  ملی و جهانی  گام های بزرگی بردارد.
    هم اکنون در جهت توسعه و ورود به عرصه رقابت جهانی؛ استفاده از روشهای مدرن مدیریت بهره‌وری ، تعالی سازمانی ، مدیریت ارتباط با مشتریان ، سیستمهای جامع اطلاعاتی، شبکه‌های پیشرفته توزیع و بسیاری از تکنیکهای روز مدیریت در دستور کار شرکت قرار گرفته است، به نحوی که توانایی آتی شرکت را در ارائه خدمات و محصولات برتر افزایش  خواهد داد.

    بستن