ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۱۶۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان ولیعصر-ابتدای میرداماد-ساختمان میرداماد-پلاک ۴۸۲-واحد ۵۷
  • درباره ما : شرکت بازرگانی گوهر طلایی پاسارگاد علاوه بر تأمین اقلام مورد نیاز صنایع فولادی کشور، نسبت به توسعه بازار محصولات و خدمات تجارت داخلی و خارجی بصورت عام برای سایر صنایع نیز فعالیت داشته و در زمینه این خدمات، موفق به همکاری با شرکتهای بزرگ داخلی نیز گردیده است.این شرکت با استفاده از تجربه مدیران خود در امر صادرات و واردات و سایر امور مرتبط با بازرگانی کالا و خدمات از یک سو و بهره گیری از دفا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بازرگانی گوهر طلایی پاسارگاد علاوه بر تأمین اقلام مورد نیاز صنایع فولادی کشور، نسبت به توسعه بازار محصولات و خدمات تجارت داخلی و خارجی بصورت عام برای سایر صنایع نیز فعالیت داشته و در زمینه این خدمات، موفق به همکاری با شرکتهای بزرگ داخلی نیز گردیده است.

    این شرکت با استفاده از تجربه مدیران خود در امر صادرات و واردات و سایر امور مرتبط با بازرگانی کالا و خدمات از یک سو و بهره گیری از دفاتر نمایندگی مستقر در کشورهای خارجی از سوی دیگر، سهولت، دقت و امنیت این تجارت را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است.

    شرکت بازرگانی گوهر طلایی پاسارگاد توانمندی تأمین نیازهای اساسی کشور مانند مواد غذایی، فولاد، مواد اولیه و بسیاری دیگر از صنایع را دارا بوده و قادر است با بهبود روز افزون کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده و تلاش برای جلب رضایت مشتریان در جهت گسترش طیف فعالیتها و توسعه دامنه خدمات در چارچوب یک روند رو به رشد گام بردارد. جلب رضایت مشتریان همواره اولین هدف و یکی از نکات کلیدی در موفقیت دراز مدت فعالیتهای تجاری ماست.

    بستن