ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۷۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان بهشتی -کوچه محسنی- پلاک ۴۵
  • درباره ما : شرکت امیدپدیده گرمسار در سال ۱۳۸۱ با هدف تولید انواع چراغهای روشنایی، لامپ‌های کم مصرف و بالاست‌الکترونیکی تأسیس و تمامی تلاش خود را در راستای ارائه‌ی محصولات با کیفیت در جهت جلب رضایت مشتری و همچنین بالا بردن سطح تولید ملی به کار برده است .این شرکت افتخار دارد برای اولین بار در ایران، پیرو ماموریت سازمانی خود جهت حفظ محیط زیست،  نسل جدیدی از لامپ‌های کم‌مصرف بدون جیو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت امیدپدیده گرمسار در سال ۱۳۸۱ با هدف تولید انواع چراغهای روشنایی، لامپ‌های کم مصرف و بالاست‌الکترونیکی تأسیس و تمامی تلاش خود را در راستای ارائه‌ی محصولات با کیفیت در جهت جلب رضایت مشتری و همچنین بالا بردن سطح تولید ملی به کار برده است .
    این شرکت افتخار دارد برای اولین بار در ایران، پیرو ماموریت سازمانی خود جهت حفظ محیط زیست،  نسل جدیدی از لامپ‌های کم‌مصرف بدون جیوه و با جایگزینی آمالگام تولید و عرضه نماید.
    در سال ۱۳۹۲ واحد تحقیق و توسعه ( R&D ) شرکت امید پدیده گرمسار پس از تحقیقات گسترده در مورد تولید محصول جدید، لامپهای LED- SMD جایگزین لامپهای CFL نموده و در سال ۱۳۹۳ اولین گروه محصولات را تایید و پس از آن تولید انواع مدل لامپهای LED- SMD  در گروه کالاهای امید پدیده قرار گرفت.
    محصولات شرکت امید پدیده  کاملا مطابق با استاندارد ایران و استانداردهای جهانی IEC۶۰۹۶۸ & IEC۶۰۹۶۹ و IEC۶۱۰۰۰-۳-۲  تولیدگردیدهو به مدت ۱۲ ماه نیز دارای ضمانت تعویض می‌باشد

    بستن
محصولات
لامپ هالوژن ٧ وات SMD
لامپ ال ای دی اشکی ٦ وات
لامپ ال ای دی حبابی ١٢ وات
لامپ ال ای دی حبابی ٥٠ وات
قاب FPL
فازمتر ١٥.٥ سانتی