ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۲۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان استاد مطهری-خیابان میرزای شیرازی-کوچه عرفان-شماره ۱۶-واحد ۴
  • درباره ما : در سال ۱۳۸۱ شرکت نورصرام پویا بر اساس تفکر تولید انواع لامپ و محصولات روشنایی تاسیس گردید و با تولید انواع لامپهای گازی یا HID (بخار سدیم، بخار جیوه ، متال هالید ،بلندد) و با ظرفیت ۲,۵۰۰,۰۰۰ عدد در سال شروع به فعالیت نمود. در سال ۱۳۸۵ تولید انواع لامپ کم مصرف با امکان ساخت تیوب و همینطور بالاست و حتی سرپیچ E۲۷ آغاز شد و سپس در سال ۱۳۹۲ تولید و مونتاژ انواع لامپ LED با تنوع انواع لامپهای حبابی و هم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۳۸۱ شرکت نورصرام پویا بر اساس تفکر تولید انواع لامپ و محصولات روشنایی تاسیس گردید و با تولید انواع لامپهای گازی یا HID (بخار سدیم، بخار جیوه ، متال هالید ،بلندد) و با ظرفیت ۲,۵۰۰,۰۰۰ عدد در سال شروع به فعالیت نمود. در سال ۱۳۸۵ تولید انواع لامپ کم مصرف با امکان ساخت تیوب و همینطور بالاست و حتی سرپیچ E۲۷ آغاز شد و سپس در سال ۱۳۹۲ تولید و مونتاژ انواع لامپ LED با تنوع انواع لامپهای حبابی و همینطور انواع پنلهای LED به مجموعه تولیدات این شرکت افزوده شد.

     تولید لامپهای گازی و کم مصرف با مدرن ترین ماشین آلات کشور آلمان و شرکتهای معتبر اروپایی انجام می پذیرد و در همین راستا تهیه بهترین مواد اولیه لامپ سازی و نیروی انسانی متخصص و متعهد ، سبب شده است تا محصولات شرکت نورصرام پویا با بهترین برندهای مطرح دنیا قابل رقابت است.

     کیفیت محصولات با بهترین و جدیدترین دستگاههای کنترل کیفی از قبیل نورسنج (کره فتومتری) رنگ سنج(طیف نگار) و دستگاه گشتاور دیجیتال اندازه گیری و بررسی می گردد که این کلیه تجهیزات آزمایشگاه بر اساس استانداردهای بین المللی تست نوربصورت ماهانه و سالانه کالیبره می شود تا بتوان از تست محصولات اطمینان حاصل نمود.
    به همین اساس آزمایشگاه شرکت نورصرام به عنوان همکار اداره محترم استاندارد، به تست محصولات روشنایی کشور می پردازد و در پیشرفت و بهبود این صنعت در کشور تلاش می نماید .

     شرکت نورصرام به عنوان یکی از بزرگترین و با کیفیت ترین تولیدکنندگان لامپ در کشور افتخار این را داشته که علاوه بر تامین بیش از ۷۰ % لامپهای گازی مصرفی در شبکه عمومی کشورسهم عمده ای در خصوص تولید و توزیع لامپهای کم مصرف داشته باشد و گواه این ادعا سابقه همکاری با تمامی شرکتهای توزیع برق سراسر کشور ، سازمان بهره وری انرژی ایران (سابا)،وزارت راه و ترابری ،شرکتهای تابع وزارت نفت و فرودگاههای سراسر کشور و ارگانهای بزرگ خصوصی و دولتی را از ابتدای تاسیس تا کنون داشته است.

     در سال می باشد که کلیه این تولیدات بر اساس استاندارد IEC با بهره گیری از مدرن ترین ماشین آلات کشور آلمان و شرکت های صاحب نام دیگر اروپایی می باشد .

     تکنولوژی مدرن و به روز و مواد اولیه مرغوب که از شرکت های معتبر اروپایی تامین می گردد و نیروی انسانی کارآمد و متخصص این شرکت را قادر ساخته تا محصولاتی عالی و قابل مقایسه با بهترین های دنیا جهت عرضه به بازار داخلی و خارجی تولید نمایند.

    بستن