ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-نارمک -گلبرگ غربی -بین سمنگان و سامان-پلاک ۱۰۹-واحد ۸۱۳۴
  • درباره ما : شرکت فروزان اندیش راد فعالیت خود را در سال ۱۳۸۷ در زمینه تولید لامپ کم مصرف آغاز کرد تا ضمن اشتغال زائی برای جوانان این مرز و بوم ، گامی موثر در جهت تامین لامپ کم مصرف برای مصارف داخلی و حتی صادرات به بازارهای بین المللی برداشته باشد . این تصمیم در راستای حرکت کشور به سوی خود کفایی و صرفه جویی در مصرف انرژی گرفته شد و این آرزوی هر ایرانی است که روزی این دو هدف مهم عملی گردیده و گامی باشد به سوی اس ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فروزان اندیش راد فعالیت خود را در سال ۱۳۸۷ در زمینه تولید لامپ کم مصرف آغاز کرد تا ضمن اشتغال زائی برای جوانان این مرز و بوم ، گامی موثر در جهت تامین لامپ کم مصرف برای مصارف داخلی و حتی صادرات به بازارهای بین المللی برداشته باشد . این تصمیم در راستای حرکت کشور به سوی خود کفایی و صرفه جویی در مصرف انرژی گرفته شد و این آرزوی هر ایرانی است که روزی این دو هدف مهم عملی گردیده و گامی باشد به سوی استقلال اقتصادی ایران عزیز .
    سوابق اجرایی
    فعالیت این شرکت با راه اندازی دو خط تولید لامپ کم مصرف در مساحتی بالغ بر ۱۸۰۰۰ متر مربع و ظرفیت تولید حد اقل  شش میلیون شعله لامپ کم مصرف در سال که با افزایش سه نوبت کاری در شبانه روز به سه برابر این ظرفیت هم قابل افزایش است ، شروع گردید .
    لازم است به عرض شما هم میهنان عزیز برسانم عزم مدیران ، کارکنان و کارگران  زحمت کش این مجموعه بر این حقیقت استوار بوده است که محصولاتی با کیفیت و بازدهی بسیار عالی که شایسته مصرف در بازار ایران و قابل رقابت در بازارهای بین المللی باشد ، تولید و به بازار عرضه گردد .
    این شرکت با عزمی راسخ در زمینه تولید پنل ،پروژکتور و لامپهای LED  فعالیت خود را شروع نموده و برای تولید انواع لامپهای LED از قبیل چراغهای خیابانی ، پروژکتور های LED ،چراغهای روشنائی خورشیدی  و پنل های LED و تبلیغاتی  طرحهای منحصر به فردی را در دست  تولید دارد .
    همچنین این شرکت با استفاده از کادر فنی مجرب در زمینه تولید هر نوع درایور و بالاست الکترونیکی  و طراحی و اجرای پروژه های روشنائی جهت سالنهای همایش ، آمفی تآتر و اتوماسیون اداری ، آماده ارائه مشاوره در زمینه های بهینه سازی مصرف انرژی میباشد .

    محصولات این شرکت عمدتا با نام تجاری دیاکو (DIAKO )(سوفار سابق ) وارد بازار میگردد .

    بستن