ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۴۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - خيابان آفريقا - ساختمان اداري الهيه - طبقه ششم - واحد ۶۰۴
  • درباره ما : شرکت بهی (سهامی خاص) در سال  ۱۳۶۹ تاسیس و به عنوان نماینده انحصاری شرکت Behi ایتالیا، فعالیت خود را در امر واردات و توزیع لوازم خانگی آغاز نمود. شرکت بمنظور گسترش فعالیت های خود در سال ۱۳۷۰ واردات لوازم خانگی با برند Admiral  ساخت ایالات متحده آمریکا را شروع وهمزمان با عقد قرارداد نمایندگی انحصاری، نسبت به توسعه بازار برند تجاری فوق در ایران اقدام نمود. شرکت بهی در سال ۱۳۷۲ بزرگترین نمای ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بهی (سهامی خاص) در سال  ۱۳۶۹ تاسیس و به عنوان نماینده انحصاری شرکت Behi ایتالیا، فعالیت خود را در امر واردات و توزیع لوازم خانگی آغاز نمود. شرکت بمنظور گسترش فعالیت های خود در سال ۱۳۷۰ واردات لوازم خانگی با برند Admiral  ساخت ایالات متحده آمریکا را شروع وهمزمان با عقد قرارداد نمایندگی انحصاری، نسبت به توسعه بازار برند تجاری فوق در ایران اقدام نمود. شرکت بهی در سال ۱۳۷۲ بزرگترین نماینده خارجی Admiral شناخته شد. نمایندگی و توزیع لوازم خانگی این برند تازمان تحریم های آمریکا بر علیه ایران در سال ۱۹۹۵ ادامه داشت.

    هم اکنون فعالیت های شرکت بهی ایران منحصر به واردات، توزیع و خدمات پس از فروش برند Behi در ایران است. کالا با نام تجاری  Behi بصورت  QEM  در کارخانه های اروپایی و چین (با استانداردای بین المللی) ساخته شده و شرکتی بهی ایران انحصارا وارد کننده محصولات آن میباشد.

    محصولات Behi در دو بخش لوازم خانگی بزرگ و کوچک دسته بندی میشود. کالاهای بزرگ شامل یخچال و فریزر، اجاق گاز، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی است. لوازم خانگی کوچک، طیف وسیعی از محصولات از جمله مایکروفر، کتری برقی، پلوپز و بخارپز، آبمیوه گیری، چرخ گوشت، هواساز، اتو کف سرامیک و استیل، جاروبرقی و ساندویچ ساز را در بر میگیرد.

    کیفیت و رقابت پذیری {قیمت} محصول، همواره دو عنصر مهم در انتخاب کالای وارداتی شرکت بوده است. شبکه گسترده نمایندگان فروش بهی در بیش از ۱۱۰ شهر ایران، تمامی استانهای کشور را تحت پوشش خود قرار داده و شرکت نسبت به توسعه نمایندگان در گستره ملی، عظم جدی داشته است.

    شرکت بهی مجموعه خدمات پس از فروش متنوع و گسترده ای را در سطح کشور ارایه مینماید که در بیش از ۱۹۵ شهر و از طریق ۲۲۰ نماینده خدمات پس از فروش، جلب رضایت مشتریان و ارایه بهترین خدمات را سرلوحه فعالیت پشتیبانی خود قرار داده است.

    ارائه محصولات برتر و توسعه خدمات پس از فروش منحصر به فرد با تکیه بر کارکنان با انگیزه و فن آوری های روز جهانی همواره هدف اصلی شرکت بهی بوده است. در همین راستا، بهی اهداف استراتژیک خود را بر مبنای بازار رو به رشد ایران و  نیازهای خانواده ایرانی تنظیم و بر اساس آن با شرکای تجاری و بین الملل تعامل میکند. توجه به ارزش های اخلاقی و مسئولیت اجتماعی شرکت و ارتقاء سطح رضایت مشتریان امری واجب و همیشگی در ماموریت سازمانی شرکت بهی بوده است.


     

       

    بستن