ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۵۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - خانی آباد نو - بلوار میلاد - کوچه باغ - بن بست طوسی- پلاک۷
  • درباره ما : با عنایت وتوجهات حضرت دوست که هرچه داریم از اوست مختصری از قبل وهم اکنون این شرکت را به استحضار مخاطبین محترم میرساند ،باشد تادر راستای بهینه سازی هر چه بهتر عملکرد این مجموعه ما را از بذل انتقادات و راهنمایی های سازنده خود محروم ننمایید.این مجموعه تولیدی در سال ۱۳۴۰ با نام بافندگی نفری در منطقه جی اصفهان با ۳ عدد دستگاه بافندگی دستی چوبی(دستگاه کیشبافی) شروع به فعالیت نمود.در سال ۱۳۵۷ ت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    با عنایت وتوجهات حضرت دوست که هرچه داریم از اوست مختصری از قبل وهم اکنون این شرکت را به استحضار مخاطبین محترم میرساند ،باشد تادر راستای بهینه سازی هر چه بهتر عملکرد این مجموعه ما را از بذل انتقادات و راهنمایی های سازنده خود محروم ننمایید.
    این مجموعه تولیدی در سال ۱۳۴۰ با نام بافندگی نفری در منطقه جی اصفهان با ۳ عدد دستگاه بافندگی دستی چوبی(دستگاه کیشبافی) شروع به فعالیت نمود.در سال ۱۳۵۷ تعدادی دستگاه بافندگی برقی تهیه گردید، همزمان تولید از حالت سنتی به نیمه صنعتی تغییر یافت .
    در سال ۱۳۶۵ با خریداری زمینی در منطقه صنعتی ارغوانیه کل مجموعه به محل جدید منتقل ودستگاه های جدید چله کشی بخشی وتعداد زیاد تری دستگاه بافندگی به ناوگان تولید اضافه گردید.

    در ابتدای سال ۱۳۸۹ این مجموعه با نام شرکت بهار بافت ابتکاردر اداره کل ثبت شرکت های استان اصفهان به ثبت رسید.
    هم اکنون این مجموعه بصورت متمرکز وغیر متمرکز دارای طیف وسیعی از امکانات وماشین آلات جهت بافت و تکمیل انواع پارچه به خصوص سیستم بافت پنبه ای میباشد که بنا به نیاز با تمرکز واحدهای غیر متمرکز قابلیت تولید در حجم و تنوع بالا فراهم میگردد .
    از مزیتهای سیستم غیر متمرکز این مجموعه ، مدیریت واحد واعمال تجربه بالغ بر ۵۰ سال سابقه تولید و قابلیت تولید با حد اقل سفارش وحداکثر تنوع بافت وتکمیل و در صورت لزوم به صورت متمرکز با حد اکثر توان این مجموعه را به صورت غیر قابل رقابت تبدیل کرده است .
    امید است بازهم در سایه توجهات حضرت دوست بتوانیم روند رو به پیشرفت وترقی روز افزون این شرکت را ادامه داده وگامی هر چند کوچک در را ه خود کفایی ای کشور برداشته باشیم

    بستن
محصولات
برزنت دولا سه لا طوسی
پارچه لاینر مشکی
پارچه فیلتر رولی
صافی 1
رل های با عرض 140 سانتی متردر 7 رنگ
طاقه های دولا پیچ عرض 70 سانتی متر در 7 رنگ