ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۰۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -جاده خاوران -جنب خاور شهر -کارخانه کاورسان
  • درباره ما : امروزه طراحان و مهندسین معمار استفاده از پنجره های بزرگ و یا نماهای کاملا شیشه ای را برای رسیدن به بیشترین مقدار دی خارجی و تأمین حداکثر نور خارجی در پروژه های خود مد نظر قرار می دهند. بدیهی است فضاهای داخلی و به طبع تجهیزات داخلی ساختمان در برابر تابش مستقیم نور خورشید به شدت حساس هستند و در صورت عدم محافظت منطقی در برابر نور خورشید کیفیت و عمر آَنها به سرعت پایین می آید. تاکنون پرده ها ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    امروزه طراحان و مهندسین معمار استفاده از پنجره های بزرگ و یا نماهای کاملا شیشه ای را برای رسیدن به بیشترین مقدار دی خارجی و تأمین حداکثر نور خارجی در پروژه های خود مد نظر قرار می دهند. بدیهی است فضاهای داخلی و به طبع تجهیزات داخلی ساختمان در برابر تابش مستقیم نور خورشید به شدت حساس هستند و در صورت عدم محافظت منطقی در برابر نور خورشید کیفیت و عمر آَنها به سرعت پایین می آید. تاکنون پرده های معمولی مهمترین عامل حفاظت محسوب می گردید. که این پرده ها بسته به اندازه ای که نور را از خود عبور می دهند یا باعث استفاده از لوازم روشنایی بیشتر (در صورت جلوگیری کامل از نور خورشید) می گردند و یا در صورت تأمین نور بیشتر قادر به جلوگیری از ورود اشعه های مضر آفتاب نمی باشند.
     شرکت کاورسان فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ در زمینه تولید و واردات پرده کرکره های فلزی آغاز نمود.این شرکت به پشتوانه ساخت محصولات خود با بالاترین کیفیت و ارائه آن به مشتری در کوتاه ترین زمان ممکن خیلی زود به یکی از شناخته شده ترین شرکت های تولید کننده پرده کرکره تبدیل شد .شرکت کاورسان به واسطه پشتیبانی مطلوب توسط نمایندگان فروش خود در سرتاسر کشور ، ارائه خدمات پس از فروش مناسب ،تکیه بر شعار مشتری مداری و حفظ کیفیت ساخت و تلاش روز افزون برای بالاتر بردن کیفیت محصولات خود امروز با افتخار یکی از معتبرترین تولید کنندگان این صنعت در کشور میباشد. شرکت کاورسان کلیه تمرکز خود را برای طراحی و تولید محصولات جدید قرار داده است و در همین راستا بواسطه نیاز مبرم بازار بر کاورها و سایبان های برقی ، به اولین تولید کننده سایبان های عریض در کشور تبدیل گردیده است.این شرکت سایبان های خود را متناسب با هر نوع مصرف و سلیقه طراحی ،تولید و عرضه مینماید. امروزه در دنیای مدرن در فروشگاهها ، ادارات و منازل از پنجره های بلند با عرض زیاد استفاده میشود.
    شرکت کاورسان، همگام با شرکت های پیشرو دنیا با تلفیق صنعت نساجی پیشرفته و تکنولوژی روز اتوماسیون ساختمان سیستمهای پرده برقی اتوماتیک یا الکترو شید را با خلاقیت های خاص برای حل این مسئله ارائه می نماید. که علاوه بر استفاده از پارچه هایی با قابلیت ها و طول عمر بسیار بالا، سهولت استفاده به واسطه اتوماتیک بودن سیستم را نیز برای کاربران فراهم می کند.پروژه های اجرا شده نشانگر تجربه موفق در این زمینه می باشد. با تهیه شید و موتور آن، از معتبرترین کمپانی های اروپایی، بی نظیرترین محصول را برای شما تهیه کرده ایم.
    شرکت کاورسان افتخار دارد که تنها شرکت داخلی میباشد که قابلیت تولید شیدهایی با عرض های ۵ الی ۶ متر جهت پوشش این گونه پنجره ها را دارد واز ورود مستقیم نور خورشید به داخل فضا جلوگیری میکند. بزودی اولین دستگاه جوش پارچه که از تکنولوژی نانو برخوردار میباشد، توسط شرکت کاورسان وارد ایران و راه اندازی میگردد. با کمک این دستگاه شرکت قادر به تولید و ساخت شید به صورت یکپارچه با عرض و ارتفاع نامحدود میشود. شرکت کاورسان برای تولید محصولات خود با کیفیت بالا، با دقت خاصی تمام متعلقات مصرفی خود را از معتبر ترین شرکت های دنیا در این زمینه تهیه میکند. این شرکت کلیه قطعات لازم برای ساخت پرده کرکره های خود را بصورت مستقیم از کشور تایوان تهیه میکند. شرکت کاور سان داری نمایندگی انحصاری از رکاسنس اسپانیا که یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده پارچه در دنیا میباشد، است.پارچه های بکار رفته در سایبان های کاورسان تماما محصول شرکت رکاسنس میباشند که در برابر نور خورشید و پوسیدگی ۵ سال مقاومت میکنند. شرکت کاورسان برای نظارت دقیقتر بر روند تولید و در نتیجه ارائه محصولاتی با کیفیت برتر، اقدام به راه اندازی کارگاه آهنگری نموده است. کلیه سازه های به کار رفته در سایبان ها و شید های کاورسان پس از ساخت در کارگاه آهنگری به واحد رنگ الکترو استاتیک ارسال میگردند. قابل ذکر است که همه سازه ها دارای پلاک میباشند که گارانتی ۵ ساله و تاریخ تولید بر روی آن حک شده است.

    بستن
محصولات
رول آپ
پرده های کرکره ای آلومنیومی