ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۳۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-بازار پارچه عبدل آباد-خیابان انقلاب-مجتمع تجاری جوانه-طبقه اول -واحد ۱۵
  • درباره ما : گروه تولیدی بازرگانی اِرب در سال ۱۳۵۹ تحت نام های خانه طرح چوب دبیری و صنایع چوب هدی، با هدف تولید مصنوعات با کیفیت و لوکس چوبی، شروع به فعالیت نمود. عمده فعالیت های این واحد تولیدی محصولات سفارشی و لوکس دکوراسیون داخلی با استفاده از فرآورده های اصیل و چوب های خاص بوده است. در سال ۱۳۷۸ این گروه تولیدی با بکارگیری نوآوری پی در پی موفق به تولید و عرضه انواع کتیبه های پرده در تنوع مختلف با ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه تولیدی بازرگانی اِرب در سال ۱۳۵۹ تحت نام های خانه طرح چوب دبیری و صنایع چوب هدی، با هدف تولید مصنوعات با کیفیت و لوکس چوبی، شروع به فعالیت نمود. عمده فعالیت های این واحد تولیدی محصولات سفارشی و لوکس دکوراسیون داخلی با استفاده از فرآورده های اصیل و چوب های خاص بوده است. در سال ۱۳۷۸ این گروه تولیدی با بکارگیری نوآوری پی در پی موفق به تولید و عرضه انواع کتیبه های پرده در تنوع مختلف با استفاده از مواد اولیه چوب و MDF شد. در سال ۱۳۸۴ واحد تحقیق و توسعه، موفق به تولید محصولات مدرن پلیمری با استفاده از رنگ های روکشی و با کیفیت با همکاری ERB Group HONGKONG شد و در ادامه با گسترش سبد محصولات تولیدی خود در زمینه های مختلف، متناسب با نیازهای بازار کشور و بازارهای خارجی، به بهبود و رشد صنعت دکوراسیون داخلی در ایران یاری رساند.
    مدیریت گروه اِرب همواره در تلاش است تا با کسب نوآوری ها و بومی سازی صنایع مختلف تزئینات در کشور با استفاده بهینه از امکانات و تکنولوژی روز دنیا گامی مناسب و در خور شأن مشتریان گرامی بردارد.

    آشنایی با محصولات گروه اِرب
    ۱- کتیبه های مدرن پلیمری
    ۲- ابزارهای دکوراتیو جهت انجام گچ بری های لوکس
    ۳- انواع قرنیز و سوپرقرنیزهای لوکس
    ۴- پرده های نوین برقی جهت منازل و آمفی تئاترها
    ۵- لوازم تزئینی جانبی پرده شامل گل میخ، مدال و یراق آلات
    ۶- پرده های شید و زبرا و دومکانیزم
    ۷- انواع کرکره های چوبی و فلزی
    ۸- طراحی و اجرای انواع پرده های لوکس جهت هتل ها، سازمان ها و خانه ها
    ۹- عرضه پارچه های پنلی و پرده ای

    بستن
محصولات
کتیبه منبت کد 304 (طلایی)
گل میخ کد 1122 Gold
گل میخ کد 1120 Gold
گل میخ کد 1118 Silver
گل میخ کد 1121 Gold
مدال و آویز کد 116