ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۳۸۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-نارمک-خیابان دکتر آیت-پایین تر از چهارراه تلفنخانه-نبش نصراله زاده-پلاک ۱۲-واحد ۹
  • درباره ما : در سال ۱۳۸۳ شرکت اکسیر تجارت با هدف کمک به ایجاد زندگی سالمتر برای ایرانیان و با بهره گیری از آب سالم و بهداشتی و با کیفیت از طریق ارائه تجهیزات نوین صنعت آب و فاضلاب و ارائه خدمات به هنگام تاسیس شده است. هم اکنون مفتخریم اعلام نماییم که بیش از یک دهه فعالیت صادقانه در ارائه تجهیزات به روز دنیا به همراه خدمات مناسب توانسته ایم موجبات شناسایی این شرکت به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو در صنعت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۳۸۳ شرکت اکسیر تجارت با هدف کمک به ایجاد زندگی سالمتر برای ایرانیان و با بهره گیری از آب سالم و بهداشتی و با کیفیت از طریق ارائه تجهیزات نوین صنعت آب و فاضلاب و ارائه خدمات به هنگام تاسیس شده است. هم اکنون مفتخریم اعلام نماییم که بیش از یک دهه فعالیت صادقانه در ارائه تجهیزات به روز دنیا به همراه خدمات مناسب توانسته ایم موجبات شناسایی این شرکت به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو در صنعت آب و فاضلاب را فراهم آوریم. این شرکت با کادری آموزش دیده با تجربه و انجام بیش از صد پروژه در داخل و خارج از کشور قابلیت تامین تجهیزات در صنایع مختلف زیر را دارد:

        صنعت آب و فاضلاب
        صنعت نفت و گاز پتروشیمی
        صنایع غذایی
        محیط زیست
        تصفیه خانه های آب
        تصفیه خانه های فاضلاب
        استخرهای شنا و پارکهای آبی
        صنایع شیمیایی
        برج های خنک کننده

    همچنین دامنه تجهیزات این شرکت شامل سیستم های کلرزنی مایع (آب ژاول)، گازی، پودری و سیستم های نوین گندزدایی از طریق الکتروکلریناتور بوده و سیستم کنترل کیفی Online جهت اندازه گیری و مونیتورینگ کیفی آب و فاضلاب و سایر فرآیندها با قابلیت اندازه گیری و کنترل پارامترهای کیفی نظیر PH، هدایت الکتریکی، دما، کدورت، نیترات، BOD، COD، کلر آزاد باقی مانده، کلرکل و .. را شامل می شود. مضاف براین، امکاناتی از قبیل ارسال اطلاعات از طریق SMS، GPRS و یا ذخیره داده ها در محل نصب دستگاه ها نیز میسر می باشد. کلیه محصولات این شرکت به صورت کاملا انتخابی قابل ارائه بوده و براساس شرایط محل نصب قابل طراحی و تغییر می باشد.
    این شرکت در پناه خداوند قادر متعال به سبب همکاری با مصرف کنندگان و تعال با بهترین برندهای جهانی در این شاخه همواره تلاش کرده است که بهترین کیفیت را ارائه دهد. بر همین اساس کلیه تجهیزات این شرکت دارای حداقل هجده ماه ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش می باشد که گواه این سیستم مشتریان پیشین و هزاران پروژه انجام شده می باشد .
    تازه ها
    پمپ الکتروموتوردار
    سیستم تولید دی اکسید کلر در محل-لوتوس
    کنترلر چهار کاناله
    Tags

        معرفی خدمات پس از فروش کیفیت محصولات تجهیزات ضمانت اکسیر تجارت


    بستن
محصولات
سيستم های قطع سریع گاز کلر
نشت یاب گاز کلر
تجهیزات جانبی پمپ ها
سامانه کنترل از راه دور سیستم کلرزنی مایع و ارسال اطلاعات آنالایزرها
دوزینگ پمپ
سیستم های الکترولیز کننده ی آب نمک و تولید کلر