ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۲۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- خیابان خالد اسلامبولی(وزرا) -خیابان ششم -کوچه دل افروز -پلاک ۲۱- واحد ۱۶
  • درباره ما : در شرایطی که خشونت در جوامع بشری نهادینه شده و ناهنجاری های اجتماعی روز به روز در حال گسترش و افزایش است ، بازگشت دوباره به طبیعت و آشتی با حیوانات که جزیی جدایی ناپذیر از طبیعتند در بهبود بهداشت روانی انسانها تاثیر بسزایی دارد.متاسفانه عدم اطلاع رسانی صحیح و تبلیغات اغراق آمیز در این زمینه حیوانات را به عنوان منابعی از انواع انگلها و بیماریها معرفی نموده و اشاعه چنین فرهنگ و تفکری زمینه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در شرایطی که خشونت در جوامع بشری نهادینه شده و ناهنجاری های اجتماعی روز به روز در حال گسترش و افزایش است ، بازگشت دوباره به طبیعت و آشتی با حیوانات که جزیی جدایی ناپذیر از طبیعتند در بهبود بهداشت روانی انسانها تاثیر بسزایی دارد.
    متاسفانه عدم اطلاع رسانی صحیح و تبلیغات اغراق آمیز در این زمینه حیوانات را به عنوان منابعی از انواع انگلها و بیماریها معرفی نموده و اشاعه چنین فرهنگ و تفکری زمینه ساز گریز و در نهایت ستیز با محیط زیست خواهد بود.
    در این راستا شرکت مانوک سبز دشت  ( با نام اختصاری  MSDpet  )  ضمن فرهنگ سازی و ترغیب جامعه به آشتی دوباره با طبیعت و حیوانات ، بهترین تولید کنندگان داروها ، مکمل های غذایی و لوازم جانبی مورد نیاز برای انواع حیوانات خانگی را در سراسر دنیا شناسایی کرده و ارزنده ترین محصولات را با اخذ مجوز رسمی از سازمان دامپزشکی کشور ، وزارت بازرگانی و اداره استاندارد ایران وارد می نماید.
    این شرکت با بهره مندی از کادری مجرب متشکل از دامپزشکان و کارشناسان تغذیه با انتشار کتابچه های راهنما جهت هر گونه خاص ، استفاده صحیح محصولات خود را با توجه به رفتار و نیازهای حیوانات خانگی آموزش داده و پاسخگوی سوالات مصرف کنندگان می باشد.
    شرکت مانوک سبز دشت  ( با نام اختصاری  MSDpet  ) فعالیت خود را در زمینه محصولات مربوط به  حیوانات خانگی  ( طوطی، قناری و سایر پرندگان زینتی، سگ سانان، گربه سانان، جوندگان، خزندگان و ماهیهای زینتی ) از سال ۱۳۸۶ آغاز نموده است و تا کنون در این راستا توانسته است نماینگی انحصاری چندین شرکت معتبر اروپایی و چینی را در رابطه با بهترین و با کیفیت ترین داروها، مکملهای غذایی و لوازم مورد نیاز در این بخش را دریافت نماید و کلیه کالاهای مورد نظر را با اخذ مجوز رسمی از سازمان دامپزشکی کل کشور وارد نماید

    بستن