ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۰۶۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- کیلومتر ۵ جاده مخصوص کرج- روبروی صنایع هوایی قدس- شرکت تولیدی ایران تایر
  • درباره ما : شركت تولیدی ایران تایر تولید کننده انواع لاستیک خودرو و تایرهای وانتی، باری، اتوبوسی، كشاورزی و تایرهای راه سازی می باشد. این شرکت در سال ۱۳۴۳ تأسیس و از سال ۱۳۴۴ با نام شركت جنرال تایر و رابر ایران به بهره برداری رسید. انواع تایر خودرو تولیدی شـركت ایران تایر شامل سایزهای مختلف تایر بایاس و تایر رادیال نخی است كه همگی با نام تجاری ایران تایر عرضه می شوند.شرکت ایران تایر(سهامی عام) در سا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت تولیدی ایران تایر تولید کننده انواع لاستیک خودرو و تایرهای وانتی، باری، اتوبوسی، كشاورزی و تایرهای راه سازی می باشد. این شرکت در سال ۱۳۴۳ تأسیس و از سال ۱۳۴۴ با نام شركت جنرال تایر و رابر ایران به بهره برداری رسید. انواع تایر خودرو تولیدی شـركت ایران تایر شامل سایزهای مختلف تایر بایاس و تایر رادیال نخی است كه همگی با نام تجاری ایران تایر عرضه می شوند.
    شرکت ایران تایر(سهامی عام) در سال ۱۳۴۴ با ظرفیت سالانه ۴۰۰۰ تن تایر خودرو فعالیت خود را آغاز کرد و پس از اجرای دو طرح توسعه، ظرفیت تولیدی خود را به ۲۶۰۰۰ تن تایر خودرو در سال افزایش داد.
    شرکت ایران تایر(سهامی عام) یکی از شرکت‌های تابعه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است که بیش از نیمی از سهام آن متعلق به بنیاد و مابقی آن به سایر سهامداران ایران تایر تعلق دارد.
    با در نظر گرفتن نیاز روز افزون به تایر رادیال(تایر های خودرو رادیال بلت سیمی) و كاهش تقاضا برای تایرهای بایاس، این شرکت با هدف حضور مؤثر در بازار و حفظ و افزایش سهم بازار، اقدام به اجرای مرحله اول طرح و توسعه تولید تایرهای خودرو بلت سیمی با ظرفیت ۴۰۰۰ تن نمود كه در آخر سال ۸۹ به بهره برداری  رسید.
     هم اکنون ۵/۱۴درصد از سهم بازار لاستیک خودرو را در اختیار دارد. که از این مقدار حدود ۱۷% فروش شركت به صورت تایرهای O.E به خودروسازان، ۱۳% به سازمانها و ارگانها و ۷۰% آن به بازار عرضه می شود.
    شرکت ایران تایر به منظور تولید محصولات كیفی و حضور مؤثر در بازار، شركت ماتادور را با توجه به شهرت و اعتبار جهانی بعنوان شركت ارائه دهنده دانش فنی انتخاب نمود این شرکت همچنین دستگاههای خطوط تولید لاستیک خودرو و مابقی ماشین آلات را از بهترین سازندگان کشورهای فرانسه، هلند، آلمان و اسلواکی انتخاب نموده است تا سهمی هر چند اندک در تولید و خودکفایی میهن عزیز ایران داشته باشد.

    بستن
محصولات
تایر استانزا
تایر گلیج
تایر بندر
تایر الوند
تایر گلسنگ
تایر گلدشت