ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۳۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : گیلان -صومعه سرا-خیابان طالقانی
  • درباره ما : چرم مینیاتور در سال ۱۳۹۱ به پشتوانه ۱۳ سال تولید با کیفیت چرم قلمزن و با استراتژی سر آمدی و پیشرو و بودن در حوزه تولید و توزیع محصولات چرمی متمایز و با کیفیت ممتاز تاسیس گردید.مجموعه مدیریت تولید و طراحی این شرکت با تکیه بر اصل مشتری مداری ، پشتیبانی خدمات پس از فروش ، مطالعه بازار ،طبقه بندی طیف وسیعی از مشتریان ( مصرف کنندگان نهایی ، سازمان ها ، نهادهای دولتی و غیر دولتی و . . . . ) و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    چرم مینیاتور در سال ۱۳۹۱ به پشتوانه ۱۳ سال تولید با کیفیت چرم قلمزن و با استراتژی سر آمدی و پیشرو و بودن در حوزه تولید و توزیع محصولات چرمی متمایز و با کیفیت ممتاز تاسیس گردید.

    مجموعه مدیریت تولید و طراحی این شرکت با تکیه بر اصل مشتری مداری ، پشتیبانی خدمات پس از فروش ، مطالعه بازار ،طبقه بندی طیف وسیعی از مشتریان ( مصرف کنندگان نهایی ، سازمان ها ، نهادهای دولتی و غیر دولتی و . . . . ) و ارایه محصولات مورد نیاز آنان ، توانسته است سهمی از بازار محصولات چرمی کشور را به خود اختصاص دهد .

    در حال حاضر دفتر اصلی این برند در گیلان واقع شده و آماده ارایه مشاوره تبلیغاتی در زمینه محصولات چرمی به فروشگاهها و سازمان ها و نهاد ها می باشد.

    بستن
محصولات
کیف اداری 352
کیف دستی 468
کوله پشتی 381
دوشی کج 1766
کیف پاسپورتی 1463
کیف پول 6610