ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۵۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان قائم مقام فراهانی - شماره ۱۵۳ - واحد۳
  • درباره ما : این شرکت همه تلاش خود را انجام می دهد تا با یاری خداوند حلقه ای از زنجیره بزرگ صنایع غذائی کشور باشد و بدین منظور با کمک متخصصین با تجربه و کارآمد در زمینه تولید اسانس، فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان با خرید زمین و ساخت و ساز واحد ها و تأسیسات آغاز کرده است. ما در تلاشیم که محصولات خود را با بالاترین استانداردهای موجود داخلی و بین المللی تولید و عرضه نمائیم. محصولات شرکت روبر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    این شرکت همه تلاش خود را انجام می دهد تا با یاری خداوند حلقه ای از زنجیره بزرگ صنایع غذائی کشور باشد و بدین منظور با کمک متخصصین با تجربه و کارآمد در زمینه تولید اسانس، فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان با خرید زمین و ساخت و ساز واحد ها و تأسیسات آغاز کرده است. ما در تلاشیم که محصولات خود را با بالاترین استانداردهای موجود داخلی و بین المللی تولید و عرضه نمائیم. محصولات شرکت روبرته سیرجان شامل انواع اسانس های خوراکی، عصاره نوشابه های گازدار، انواع استابیلایزر ها، امولسیفایرها و اسانس های آرایشی و بهداشتی می باشد. شرکت روبرته سیرجان با دارا بودن بیش از ۱۲۰ پروانه ساخت مجهز به آزمایشگاه مدرن و رفرانسی است که مورد تایید اداره کل معاونت غذا و دارو نیز قرار گرفته است، و قابل ذکر است که شرکت در بازدید کارشناسان فنی و مجرب استان کرمان و تهران سابقه بسیار خوبی دارد.

     بخش اسانسهای خوراکی و آرایشی و بهداشتی شامل بخشهای گسترده ذیل می باشد:

    -صنعت شیرینی و شکلات ، شامل فرآورده های قنادی-آبنبات-بیسکوئیت-کیک و کلوچه-آدامس- شکلات-تافی-ویفر و ...
    -صنایع نوشابه، آبمیوه و ژله ها
    -صنعت لبنی
    -صنایع فرآورده های گوشتی و انواع سس ها
    -صنعت دارویی
    -صنعت آرایشی و بهداشتی

    مدیریت شرکت، دیدگاههای متعددی در عرصه تولید اسانس دارد که از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

    -جلوگيري از ورود فرآورده هاي انواع اسانس و استابیلایزر از خارج كشور و در نتیجه جلوگيري از خروج ارز در اين زمينه.
    -انتقال تكنولوژي توليد انواع اسانس و استابیلایزر به داخل كه با استفاده از آن مي توان محصولاتي را با كيفيت مشابه انواع خارجي به بازارهاي داخلي و خارجي عرضه نمود.
    -ايجاد اشتغال در منطقه و همچنين آموزش نیروی کار ماهر جهت ایجاد بهره وري هرچه بيشتر نيروهاي داخلي
    -تمركز سرمايه گذاري و بهره برداري در بخش صنعت و ايجاد برنامه ريزي در اين زير گروه
    -نزديكي به بندرهاي تجاري و بازارهاي مصرف در دسترس داخلي و همچنين امكان ارتباط با بازارهاي خارجي
    -نزديك بودن به منابع تأمين مواد اوليه داخلي

     محصولات شركت، با دستیابی به تكنولوژي ساخت و استفاده دقيق ومناسب از هر يك از مواد اوليه تولید می شوند، كه در اين روش ضمن ارزبري بسيار كم، متناسب با سفارشات مشتريان در هر يك از زير گروهها قابليت دسترسي به اسانس مورد نظر امکان پذیر بوده و مي توان خط توليد را با نوع سفارشات آنها منطبق گرداند. در تمامي مراحل توليد اسانس از زمان ورود مواد اوليه تا بسته بندي محصول نهايي، نظارت دقيق كنترل كيفي انجام می گیرد (كه بدینوسیله مي توان از درستي پروسه توليد و يكنواختي محصول اطمينان حاصل نمود). همچنین فرآیند توليدات اين شركت تحت گواهينامه ISO ۹۰۰۱-۲۰۰۰ و ISO ۲۲۰۰۰-۲۰۰۵ و گواهينامه HACCP انجام می گیرند. با یاری خداوند این شرکت مفتخر به دریافت استاندارد تشویقی انواع عصاره های میوه ای و عصاره کولا برای نوشابه های گازدار شده است. اين شركت در ابتدا کار خود را با نام طعم افشان آغاز نمود و پس از بازديدهای مكرر كارشناسان    شركت هاي خارجي از اين شركت و مذاکرات انجام گرفته، شركت روبرته فرانسه (كه بيش از ۱۶۰ سال، به عنوان یکی از بزرگترين شركت هاي  تولید کننده اسانس دنيا و معتبرترین برندهای اروپایی در کشور فرانسه فعالیت می نماید) حدود ۴۹ درصد از سهام شرکت را خريداري نمود و نام اين شركت به روبرته سيرجان تغيير پيدا کرد. بدین ترتیب اين شركت از تكنولوژي روبرته فرانسه بهره مند می باشد و كارشناسان بخش شیرینی و شکلات-نوشابه-فرآورده لبنی-فرآورده گوشتی در هنگام لزوم در کنار این شرکت بوده و در صورت نياز، همكاريهاي لازم را مبذول ميدارند.

    بستن