ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۵۲۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خيابان نلسون ماندلا-خيابان عاطفي غربي-پلاك ٥٥-واحد ٢٠-طبقه ٥
  • درباره ما : شركت آلتون استیل بعنوان يكي از فعالترين شركت هاي صادر كننده و وارد کننده صنعت فولاد در زمينه صادرات انواع فولاد آلياژي و غیر آلیاژی كار خود را آغاز و ارتباط گسترده اي با تولید کنندگان و مصرف كنندگان صنعت فولاد در داخل و خارج از كشور برقرار كرده است. اين شركت با مطالعه بر نياز بازار داخل فولاد کشور به فولادهاي خاص، واردات انواع فولاد به ويژه ورق هاي گالوانيزه، ورق رنگي، ورق سياه و رو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت آلتون استیل بعنوان يكي از فعالترين شركت هاي صادر كننده و وارد کننده صنعت فولاد در زمينه صادرات انواع فولاد آلياژي و غیر آلیاژی كار خود را آغاز و ارتباط گسترده اي با تولید کنندگان و مصرف كنندگان صنعت فولاد در داخل و خارج از كشور برقرار كرده است.

     اين شركت با مطالعه بر نياز بازار داخل فولاد کشور به فولادهاي خاص، واردات انواع فولاد به ويژه ورق هاي گالوانيزه، ورق رنگي، ورق سياه و روغني، كلاف مفتول و فولادهاي آلياژي را در دستور كار خود قرارداد.

     شركت آلتون استیل با تكيه بر دانش فني و توانايي متخصصين داخلي و ارتباط با شركتهاي معتبر خارجي و نيز شناخت بازارهاي داخلي و بين المللي صنعت فولاد بعنوان يكي از قطب هاي تجارت صنعت فولاد شناخته شده است.

    اين شركت با همكاري تولیدکنندگان داخلي و خارجي فولاد و از طريق مراکز توزیع و فروش فولاد در كشور، توانسته است نسبت به تامين نياز مصرف كنندگان فولاد با كيفيت مطلوب و قيمت مناسب در كوتاه ترين زمان اقدام نمايد.

    بستن
محصولات
گندله سنگ آهن
پروفیل فولادی
لوله های بدون درز
لوله های فولادی
فولادهای آلیاژی
تیرآهن