ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۸۶۳ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/nabsteel
  • آدرس : تهران-خیابان شریعتی-پایین‌تر از پل صدر-روبروی پمپ بنزین الهیه-پلاک ۱۶۳۳-ساختمان ناب استیل-طبقه یکم
  • درباره ما : گروه صنعتی ناب استیل تا پیش از سال ۹۲ تحت نام شرکت ناب استیل به تولید و تامین لوازم آشپزخانه و هتلی می‌پرداخت. شرکت ناب استیل در سال ۱۳۶۲ با استفاده از ماشین آلات و تکنولوژی Solingen آلمان در استان مازندران افتتاح گردید که به تولید قاشق و چنگال می‌پرداخت. پس از راه‌اندازی کارخانه ناب استیل ماموریت آن توسعه کمی و کیفی تولید قاشق و چنگال بوده است. در همین راستا در جهت به&zwn ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه صنعتی ناب استیل تا پیش از سال ۹۲ تحت نام شرکت ناب استیل به تولید و تامین لوازم آشپزخانه و هتلی می‌پرداخت. شرکت ناب استیل در سال ۱۳۶۲ با استفاده از ماشین آلات و تکنولوژی Solingen آلمان در استان مازندران افتتاح گردید که به تولید قاشق و چنگال می‌پرداخت. پس از راه‌اندازی کارخانه ناب استیل ماموریت آن توسعه کمی و کیفی تولید قاشق و چنگال بوده است. در همین راستا در جهت به‌روز نمودن بخش قالب‌سازی اقدام به خرید دستگاه‌های مربوطه از جمله CNC های ساخت کشور سوئیس و وایرکات جهت ساخت قالب‌های برش و نقش‌زن با کیفیت بالا نمود.

    توسعه بخش تولید قاشق و چنگال ناب استیل با احداث کارخانه جدید در شهرک صنعتی سلمانشهر در سال ۸۴ جهش بزرگی یافت. با توجه به افزایش تقاضا برای محصولات قاشق و چنگال ناب استیل و گسترش بخش‌های مختلف تولید، مدیریت شرکت ناب استیل تصمیم به انتقال کارخانه به محل جدید و طراحی آن با توجه به نیازهای روز گرفت. در این تحول، ظرفیت تولید قاشق و چنگال به سه برابر میزان قبلی افزایش یافت و به تبع افزایش تولید، بخش‌های مربوط به آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت نیز مجهزتر شدند.

    شرکت ناب استیل امروزه ده مدل قاشق و چنگال در تنوع‌های مختلف (قاشق غذاخوری، چنگال غذاخوری، ...) تولید می‌نماید. برخی از مدل‌ها بصورت سندبلاست و دورطلا نیز عرضه می‌شوند که طلاکاری آن با استفاده از تکنولوژی آلمان و طلای ۲۴ عیار صورت می‌گیرد. قاشق و چنگال‌های تولید شده در بسته‌بندی‌های مختلف از جین تا ۱۴۸ پارچه در جعبه‌های کارتنی و چوبی به مشتریان و صنعت هتل‌داری و رستوران کشور عرضه می‌شود و بخشی از آن به خارج از کشور صادر می‌گردد.

    شرکت ناب استیل در ابتدای دهه هشتاد خورشیدی سعی در تکمیل سبد محصولات خود نموده و برنامه‌ریزی لازم جهت تامین لوازم آشپزخانه را انجام داد. از طرف دیگر با توجه به ارتباط نزدیکی که بین ناب استیل و بخش هتلداری ایران داشت و بخش زیادی از نیاز هتل‌ها و رستوران‌های کشور به قاشق و چنگال را تولید می‌کرد، به تقاضای بسیاری از مشتریان تامین لوازم هتلی را نیز در برنامه کاری خود قرار داد.

    در این راستا نام تجاری مستر متولد گردید که طیف وسیعی از محصولات آشپزخانه و هتلی و رستورانی را در بر می‌گیرد. مستر از اولین تامین‌کنندگان محصولات روز دنیا از قبیل شفینگ‌دیش slowdown بوده تا سطح کیفی محصولات هتلی را ارتقا بخشد. هم اکنون بسیاری از این محصولات در کارخانه‌های گروه صنعتی ناب استیل در ایران تولید می‌گردد. مهمترین استراتژی مستر تامین و یا تولید محصولات از بهترین سورس‌ها است. از نکات قابل توجه دیگر، ارائه خدمات پس از فروش برای لوازم هتلی به مدت ده سال توسط گروه صنعتی ناب استیل است که ضامن اطمینان خریداران محترم است.

    در مراحل بعدی با توجه به وجود پتانسیل فنی لازم و نیاز بازار به تجهیزات آشپزخانه با طراحی روز دنیا، مطالعه طرح تولید تجهیزات آشپزخانه شامل هود آشپزخانه، گاز تو کار آشپزخانه، فر تو کار آشپزخانه و مایکرویو تو کار آشپزخانه آغاز گردید که با تاسیس کارخانه مرزن‌آباد در سال ۸۵ به اجرا در آمد.

    گروه صنعتی ناب استیل با در اختیار داشتن تکنولوژی تولید انواع تجهیزات آشپزخانه و ارتباط با به تامین‌کنندگان قطعات تراز اول دنیا، اقدام به طراحی و تولید تجهیزات لوکس آشپزخانه با برند مسترپلاس نمود. این افتخار به پشتوانه تجربیات ناب استیل در تولید محصولات هود و گاز و فر مستر به دست آمد و استراتژی بازار آن بر اساس تولید تجهیزات آشپزخانه مدرن با کیفیت عالی و تامین قطعات از مطرح‌ترین برندهای اروپایی و آسیایی قرار گرفته است.

    گروه صنعتی ناب استیل با بازخورد مناسبی که از مشتریان مختلف خود دریافت می‌نماید، سعی در ارتقا کیفیت محصولات و خدمات فعلی خود دارد و در جهت افزایش تنوع محصولات قابل عرضه نیز برنامه‌هایی دارد.

    بستن
محصولات
زودپز دوقلو 4+6 لیتری دیلوکس
قاشق و چنگال مدل فلورانس
مایکروویو توکار مدل M2805
اجاق گاز 5 شعله توکار شیشه ای G 226
خدمات ویژه حک آرم
خدمات ویژه بسته‌بندی اختصاصی