ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۲۵۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- اتوبان ستاری جنوب -خیابان پیامبر غربی- پلاک ۱۰۶/۷ -ساختمان پندار -واحد دو
  • درباره ما : باهدف تامین و تهیه کلیه کالاهای مرتبط به خطوط لوله ، اتصالات ، فلنج ها و شیرآلات در پروژهای صنعتی صنایع مادر از قبیل نفت ، حفاری ،گاز ، پتروشیمی، فولاد ،صنایع نیروگاهی و همچنین صنایع آب و فاضلاب آغاز به کار نموده است.این شرکت با بکارگیری نیروهای متخصص وبا توجه به اخذ نمایندگی ها متعدد از شرکتهای معتبر اروپایی و آسیایی به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو در صنایع نفت و گاز و صنایع مادر محسوب می ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    باهدف تامین و تهیه کلیه کالاهای مرتبط به خطوط لوله ، اتصالات ، فلنج ها و شیرآلات در پروژهای صنعتی صنایع مادر از قبیل نفت ، حفاری ،گاز ، پتروشیمی، فولاد ،صنایع نیروگاهی و همچنین صنایع آب و فاضلاب آغاز به کار نموده است.

    این شرکت با بکارگیری نیروهای متخصص وبا توجه به اخذ نمایندگی ها متعدد از شرکتهای معتبر اروپایی و آسیایی به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو در صنایع نفت و گاز و صنایع مادر محسوب میشود.

    فولاد تجارت هونام(آهن اول) در راستای گسترش دامنه فعالیت خود و به منظور تامین انواع کالاهای مورد نیاز صنایع ، اقدام به تاسیس دفاتر بین المللی نموده است. دفتر مرکزی فولاد تجارت هونام ،  با همکاری سایر دفاتر این شرکت در کشورهای امارات متحده عربی،کره جنوبی ، آلمان و چین ، با استفاده از ارتباط مستقیم با سازندگان و تامین کنندگان کالا امکان تامین بهترین کالاهای مورد نیاز صنایع را مطابق با استانداردهای فنی و مهندسی روز دنیا در کوتاهترین زمان و با نازلترین قیمت بصورت ارزی و ریالی برای کار فرمایان محترم فراهم نموده است.

    فولاد تجارت هونام در راستای ارائه خدمات مهندسی تامین کالا و در جهت ارئه خدمات مناسب با اولویت داشتن دانش فنی و الزامی به برسی علمی و مهندسی کالا با بکاریگیری کادری مجرب اقدام به تعریف روابط درون سازمانی تحت عنوان چارت سازمانی نموده است .

     

    باتوجه به ضرورت تامین کالا از منابع مورد تائید کار فرمایان محترم ، شرکت فولاد تجارت هونام اقدام به ایجاد تامین کالا از سازندگان و تامین کنندگان مورد تائید کار فرمایان به صورت مستقیم و با کوتاه ترین زمان را مسیر می سازد . همچنین دفاتر این شرکت وظیفه شناسایی و معرفی سازندگان مطرح دنیا به کارفرمایان محترم را برعهده دارند . مراودات مالی کارفرمایان محترم به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم از طریق دفاتر این شرکت در سایر کشورها صورت می پذیرد . این امر سبب تسهیل در قرار دادهای تجاری بین المللی نیز می گردد. مشخصات دفاتر وشرکای تجاری فولاد تجارت هونام در بخش انتهایی کاتالوگ معرفی گردیده است.

    کالاهای قابل تامین:

    گروه فولاد تجارت هونام در جهت گسترش دامنه خدمات اقدام به اخذ نمایندگی متعدد جهت توزیع و فروش انحصاری محصولات تولیدکنندگان داخلی و خارجی تجهیزات مربوط به صنایع مادر از قبیل صنایع حفاری، نفت ،گاز ، پتروشیمی و فولاد نموده است.

    اعم کالاهای قابل تامین عبارتند از:

        لوله های فولادی ( درزدار و بدون درز)
        انواع کویل ، ورق های فولادی آلیاژی
        شیر آلات
        فلنج و اتصالات
        آهن آلات
        سوپر آلیاژها
        لوله های Casing &Tubing مربوط به صنعت حفاری
        تجهیزات مرتبط با صنایع نفت گاز و پتروشیمی

    بستن