ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۰۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-سعادت آباد-سروغربی-ساختمان نگین سرو-طبقه چهارم-واحد۲۹
  • درباره ما : معضل وجود حیوانات موذی ( موشها ، سوسکها ، پرندگان و ...) موجب گردیده بشر از روشهای مختلفی جهت میارزه با این مشکل استفاده نماید که از آن جمله میتوان به استفاده از سموم مختلف اشاره نمود. البته بوی تعفن و آلودگی های ناشی از تجزیه اجساد فاسد شده آنها و همچنین شناسایی طعمه های سمی و عدم استفاده از آنها توسط دیگر حیوانات موذی و ایجاد خطرات مسمومیت ناشی از سموم بکار گرفته شده درمحل ، از مشکلات ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    معضل وجود حیوانات موذی ( موشها ، سوسکها ، پرندگان و ...) موجب گردیده بشر از روشهای مختلفی جهت میارزه با این مشکل استفاده نماید که از آن جمله میتوان به استفاده از سموم مختلف اشاره نمود. البته بوی تعفن و آلودگی های ناشی از تجزیه اجساد فاسد شده آنها و همچنین شناسایی طعمه های سمی و عدم استفاده از آنها توسط دیگر حیوانات موذی و ایجاد خطرات مسمومیت ناشی از سموم بکار گرفته شده درمحل ، از مشکلات روشهای سنتی و قدیمی است.
    بر این اساس امروزه استفاده از دستگاههای فراری دهنده حیوانات موذی با استفاده از تکنولوژی فراصوتی ( التراسونیک ) از کارآمدترین و بی خطرترین و موثرترین روشها است.
    هرساله به سبب وجود حیوانات و پرندگان موذی در منازل ، ادارات ، انبارها و محیطهای صنعتی خسارات قابل توجه به تجهیزات و کالاهای تخصصی وارد می آید که جهت حل این معضل ، پرداخت هزینه جهت خرید دستگاههای التراسونیک صنعتی که تا۱۵ سال طول عمر مفید کاری دارند کاملا مقرون به صرفه و منطقی می باشد.
    بر این اساس گروه پارس الکترونیک با بهره گیری از کادری متخصص و مجرب و با بیش از ۱۲ سال تجربه تخصصی در این امر به عنوان ارائه محصولات فراری دهنده التراسونیک  ، آمادگی خود را جهت مشاوره رایگان و ارائه دستگاههای مربوطه اعلام می دارد.

    بستن
محصولات
دستگاه های دور کننده موش و سوسک و سایر حشرات UAW 919
بالن فراری دهنده پرندگان
تیغه های مخصوص دفع پرندگان
منبع صوت قابل تنظیم
دور کننده مار و موش UAW 997
دور کننده سگ و گربه UAW 987F