ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۱۱۰ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : http://www.youtube.com/channel/UC9MIDY3t6htHQzSRwgWqBfQ
  • آدرس : تهران-جنت آباد جنوبی - خیابان لاله شرقی - بعد از چهارراه پژوهنده (شاهین)- پلاک ۲۸
  • درباره ما : شرکت بازرگانی الکتریک سازان افق کویر (IRAN DH)با استفاده از تکنولوژی روز و جلوگیری از تخریب و نابودی سریع محیط زیست توسط مواد شیمیایی و عوارض ناشی از سموم بر انسان­ها؛ اقدام به واردات و تولید محصولات pest reject جهت دفع کل آفات (سوسک,موش,مورچه, ساس, عنکبوت و...) و حیوانات موذی و جانوران مزاحم (پرندگان) با مجوزها و تائیدیه­ های رسمی واردات و تولیدی، در ایران کرده است.این شركت با ۱ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بازرگانی الکتریک سازان افق کویر (IRAN DH)با استفاده از تکنولوژی روز و جلوگیری از تخریب و نابودی سریع محیط زیست توسط مواد شیمیایی و عوارض ناشی از سموم بر انسان­ها؛ اقدام به واردات و تولید محصولات pest reject جهت دفع کل آفات (سوسک,موش,مورچه, ساس, عنکبوت و...) و حیوانات موذی و جانوران مزاحم (پرندگان) با مجوزها و تائیدیه­ های رسمی واردات و تولیدی، در ایران کرده است.

    این شركت با ۱۵ سال سابقه تولید دستگاه های الکتریکی و ۸ سال سابقه تولید دستگاه های دفع حشرات,جوندگان و پرندگان در ایران؛ همراه با ۶ سال افتخار اولین تولید کننده در ایران و در حال حاضر پر افتخار ترین شرکت تولیدی محصولات الکتریکی در ایران؛ با فروش بیش از یک میلیون دستگاه در سراسر کشور و اطراف آن، مبدل شده به يكي از شرکت های الکتریکی نمونه که جدا از تندیس های ملی و افتخارات کسب شده از مهمترین افتخارات اين شركت, افزايش روز افزون مشتريان به خاطر محصولات با كيفيت و خدمات و سرويس دهي خوب مي باشد كه ما را به آن داشته هميشه در راستاي ارتقاء و پيشرفت تكنولوژی گام هاي مفيدي برداريم.

    از سال ۸۵ اقدام به تولید محصولی نوین که سابقه ای عالی در کشورهای اروپایی و آمریکایی دارد؛نمود. با نام دافع حشرات به روش فراصوت و برند خود را به دلیل ثبت شدن برند dream house به dh تغییر داد.

    نوع ایتالیایی این محصول که در حال حاضر ۶۰ یورو قیمت دارد را وارد کرده و با مهندسی معکوس اقدام به تولید محصول خانگی با نام DH باز کتد.

     محصولات DH با مطالعه ای عمیق روی اقلیم ایران ، حشرات ایران ، نوع زندگی مردم ایران از نظر آب و هوایی و درآمدی و نوع حشرات خیلی زود به سبدی چند محصولی تبدیل شد که این خود نشان دهنده فعالیت بخش Raud شرکت می باشد.

    علاوه بر این ,این بخش اقدام به تحقیقات دانشگاهی در زمینه دفع موش با دانشگاه جانورشناسی مشهد و دفع سوسک با دانشگاه تحقیق و توسعه تهران نمود که این تحقیقات هم علاوه بر سابقه دیرین این محصول در اروپا کارایی آن را تا حد زیادی تایید نمود.

     شرکت الکتریک سازان افق کویر با برند DH به دلیل نیاز کارشناسی این محصول که در سراسر ایران متفاوت و متناسب با متراژ و نوع ساخت هر منزل و مکان تغییر می کند اقدام به تاسیس واحد مشاوره و کارشناسی کرده و در همین راستا واحدی با مشاورانی کارآزموده و محقق در این زمینه را پرورش تا مراجعه کنندگان از سراسر ایران بتوانند به صورت تلفنی محصولات این شرکت را مشاوره و حتی خرید نمایند.

     واحد خدمات پس از فروش

    نیاز هر تولیدکننده محصولات الکتریکی گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد که این نیاز ما را به آن داشت تا واحد dh service این مجموعه با رویکرد ارسال رایگان در تمام نقاط ایران؛ خدمات پس از فروش و گارانتی با پرسنلی آموزش دیده در زمینه خدمات پس از فروش راه اندازی کرده و در حال حاضر این واحد افتخار دریافت ایزو رضایت مندی از مشتریان و لوح رضایت مندی مشتریان را از وزارت صنعت،معدن و تجارت به خود اختصاص داده است.

    بستن
محصولات
دستگاه دفع کننده کلیه حشرات و حیوانات موذی (DH-01)
دستگاه تخصصی دفع پرنده(DH-600P)
دستگاه تخصصی دفع سوسک ریز(DH-600S1)
دستگاه تصفیه هوا (پلاسما)
شوکر الکتریکی دفع پرندگان (DH-SH2000)
دستگاه تخصصی دفع سگ