ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۲۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -کیلومتر ۱۰ جاده مخصوص کرج
  • درباره ما : شركت رنگسازی هاويلوكس در سال ۱۳۳۹ شمسی تاسيس و بمنظور توليد انواع رنگ‌ها و پوشش‌های ساختمانی و صنعتی به بهره‌برداری رسيد. با افزايش حجم توليد محصولات، محل كنونی شركت در زمينی به مساحت پنجاه هزار متر مربع در ده كيلومتري غرب تهران (حدفاصل بزرگراه و جاده مخصوص تهران ـ كرج) آماده گرديد و شركت به مكان اخير انتقال يافت. واحد توليد رزين شركت در سال ۱۳۷۳ بااستفاده از ماشين‌آلات مدرن ار ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت رنگسازی هاويلوكس در سال ۱۳۳۹ شمسی تاسيس و بمنظور توليد انواع رنگ‌ها و پوشش‌های ساختمانی و صنعتی به بهره‌برداری رسيد. با افزايش حجم توليد محصولات، محل كنونی شركت در زمينی به مساحت پنجاه هزار متر مربع در ده كيلومتري غرب تهران (حدفاصل بزرگراه و جاده مخصوص تهران ـ كرج) آماده گرديد و شركت به مكان اخير انتقال يافت. واحد توليد رزين شركت در سال ۱۳۷۳ بااستفاده از ماشين‌آلات مدرن اروپايی راه‌اندازی گرديد كه علاوه بر مصارف داخلی شركت، بخشی از مصارف ساير توليدكنندگان رنگ را نيز تامين می نمايد.

    در سال ۱۳۷۸ واحد توليد پوشش‌های پودری بر اساس دانش فنی شركت HYUNDAI كره و تحت ليسانس شركت مذكور و با استفاده از مدرن‌ترين ماشين‌آلات، مورد بهره‌برداری قرار گرفت و در حال حاضر نيازهای بخش مهمی از صنايع داخلی را بويژه در بخش لوازم خانگی، قطعات خودرو و صنايع فلزی پاسخگوست.

    توليد نسل جديد رنگ‌ها و پوشش‌های ساختمانی پايه آب در سال ۱۳۸۴ بر اساس دانش فنی گروه شركت‌های كاپارول آلمان (DAW – CAPAROL) و با استفاده از نام‌تجاری آن گروه آغاز گرديد.

    در حال حاضر، شركت رنگسازی هاويلوكس شامل سه كارخانه توليد رنگ‌های مايع ساختمانی و صنعتی، توليد پوشش‌های پودری، و توليد رزين‌های آلكيدي است. ظرفيت اسمی توليد ساليانه فعلی شركت، بالغ بر ۲۰.۰۰۰ تن انواع رنگ‌های مايع ساختمانی و صنعتی، ۴.۰۰۰ تن انواع پوشش‌های پودری، و ۵.۰۰۰ تن انواع رزين‌های آلكيدی می باشد.

    شركت رنگسازی هاويلوكس بمنظور همگامی با دانش و فن‌آوری روز و افزايش قابليت پاسخگويی به خواست‌ها و نيازهای متنوع مصرف‌كنندگان، آزمايشگاه مركزی تحقيق و توسعه خود را در سه بخش رنگ‌های مايع، پوشش‌های پودری و رزين تجهيز نموده كه با بهره‌گيری از دانش و تجارب طولاني متخصصين خود، فعاليت‌های پژوهشی گسترده‌ای را هدايت می نمايند. همچنين توليد محصول در هر يك از كارخانجات، تحت نظارت آزمايشگاه‌هاي مستقل كنترل كيفيت مربوطه قرار دارد.

    بستن
محصولات
رنگ نما مورسکو
رنگ مالریت
رنگ آلکیدی هواخشک کرومات روی (رنگ سوله)
رنگ استخری
پوشش پودری هیبرید اپوکسی پلی استر
رنگ روغنی براق آلکیدی