ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۳۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خيابان قائم مقام فراهاني -پلاک ۹۵
  • درباره ما :  شرکت رنگ سازي روناس در سال ۱۳۵۳ با مأموريت اصلي توليد رنگ و پوششهاي حفاظتي تأسيس گرديده است . هدف اصلي سازمان ، توليد محصولات مطابق با الزامات و استانداردهاي فني و نياز مشتريان مي باشد.در رراستاي هدف فوق شركت رنگ سازي روناس سيستم مديريت كيفيت بر مبناي استاندارد ISO ۹۰۰۱ : ۲۰۰۸   و نيز سيستم مديريت زيست محيطي، ايمني و بهداشت حرفه اي HSE را منطبق با استانداردهاي سيستم مديريت زيست محي ...
    بیشتر
  • درباره ما :

     شرکت رنگ سازي روناس در سال ۱۳۵۳ با مأموريت اصلي توليد رنگ و پوششهاي حفاظتي تأسيس گرديده است . هدف اصلي سازمان ، توليد محصولات مطابق با الزامات و استانداردهاي فني و نياز مشتريان مي باشد.
    در رراستاي هدف فوق شركت رنگ سازي روناس سيستم مديريت كيفيت بر مبناي استاندارد ISO ۹۰۰۱ : ۲۰۰۸   و نيز سيستم مديريت زيست محيطي، ايمني و بهداشت حرفه اي HSE را منطبق با استانداردهاي سيستم مديريت زيست محيطي ISO۱۴۰۰۱:۲۰۰۴  و سيستم مديريت ايمني و بهداشت حرفه اي OHSAS۱۸۰۰۱:۲۰۰۷  در کليه سطوح به اجرا در آورده و به طور مداوم نسبت به بهبود مستمر و اثر بخشي آنها خود را متعهد ميداند  و فعاليتهاي خود را بر اساس محورهاي زير ادامه مي دهد:
    ۱ – افزايش رضايتمندي مشتري.
    ۲ – توسعه تکنولوژيک و بهبود تجهيزات فني.
    ۳ – افزايش توانمندي کارکنان از طريق آموزش مستمر.
    ۴ – افزايش سهم شرکت از بازار داخلي و راهيابي به بازارهاي بين المللي.
    ۵ – اجراي دقيق فرآيند ها تحت شرايط کنترل شده.
    ۶ – بهبود مستمر عملکرد فرآيند ها  با استفاده از تحليل داده ها.
    ۷ – تعهد به رعايت کليه قوانين ، مقررات و الزامات قانوني مرتبط با جنبه هاي زيست محيطي، ايمني و بهداشت.
    ۸ – تعهد به رعايت کليه قوانين و مقررات  مرتبط با کاهش و پيشگيري از آلودگي هاي زيست محيطي.
    ۹ – تعهد به رعايت کليه قوانين و مقررات مرتبط با کاهش و پيشگيري از بيماريها و مخاطرات شغلي.
    مديريت شركت متعهد مي شود منابع و راهكارهاي لازم را جهت نيل به هدف اصلي سازمان ، اثر بخشي سيستم مديريت كيفيت و سيستم مديريت زيست محيطي، ايمني و بهداشت حرفه اي HSE و ايجاد انگيزه براي كاركنان تأمين و ارائه نمايد و انتظار دارد كليه كاركنان نيز حداكثر مساعي خود را در اين جهت بكار گيرند.

    بستن