ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۶۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -شهریار- فاز یک اندیشه - خیابان درختی - کوچه سوم - پلاک ۹
  • درباره ما :  شركت گاماتينر در سال ۱۳۶۱ تأسیس شده است و از سال ۱۳۷۰ تولید رنگ و پلاستی زولها  و تینر های مورد مصرف در شرکتهای خودرو سازی را آغاز نمود . این شرکت در چهارچوب سيسستم مديريت كيفيت ISO۹۰۰۱:۲۰۰۸ و ISO/TS ۱۶۹۴۹  فعاليت مي نمايد . بیش از ۹۰% تولیدات این شرکت در قالب استانداردهای مورد تأیید خودروسازان و قطعه سازان به شرکتهای مشروحه ذیل تحویل می گردد . تولیدات این شرکت شامل انواع آستری ها ...
    بیشتر
  • درباره ما :

     شركت گاماتينر در سال ۱۳۶۱ تأسیس شده است و از سال ۱۳۷۰ تولید رنگ و پلاستی زولها  و تینر های مورد مصرف در شرکتهای خودرو سازی را آغاز نمود . این شرکت در چهارچوب سيسستم مديريت كيفيت ISO۹۰۰۱:۲۰۰۸ و ISO/TS ۱۶۹۴۹  فعاليت مي نمايد . بیش از ۹۰% تولیدات این شرکت در قالب استانداردهای مورد تأیید خودروسازان و قطعه سازان به شرکتهای مشروحه ذیل تحویل می گردد . تولیدات این شرکت شامل انواع آستری ها و انواع رنگهای سالید یک پوششه ، سالید دوپوششه ، متالیک و کیلر مربوطه می باشد . پلاستی زولهای این شرکت شامل عایق زیر بدنه و سیلر درزگیر است که همه تولیدات مستقیماً با حضور نمایندگان فنی این شرکت در خطوط رنگ شرکتهای بزرگ خودروسازی مصرف می شود ظرفیت تولید این شرکت جمعاً ۱۰،۰۰۰ تن در سال است که شامل ۴۰۰۰ تن رنگ ، ۴۰۰۰ تن پلاستی زول و ۲۰۰۰ تن تینر است .

    مساحت محل فعلی شرکت گاماتینر ۱۲۵،۰۰۰ متر مربع است که متراژ زیر بنای تولیدی ، اداری و انبار آن حدود ۶،۰۰۰ متر مربع می باشد . طرح توسعه آینده شرکت گاماتینر در شهر صنعتی صفادشت در محلی به مساحت ۳۰،۰۰۰ متر مربع می باشد که در حال اجرای عملیات ساختمانی است .

    مجموع کارکنان این شرکت حدود یکصد نفر می باشد  که در واحدهای اداری ، تولیدی ، انبارها و آزمایشگاهها و خدمات فنی در خطوط مشتری مشغول به کار هستند  .

    شرکت گاماتینر دارای سه آزمایشگاه مجهز و کامل شامل دو آزمایشگاه R&D و QC  رنگ و آزمایشگاه R&D و QC  پلاستی زول می باشد که کارشناسان مجرب و با تجربه در این واحد ها مشغول انجام وظیفه اند .

    باعنایت به ۳۰ سال سابقه این شرکت در تولید رنگهای صنعتی و رنگهای خودروئی آمادگی خود را جهت ارتقاء سطح روابط با مشتریـــان فعلی و جذب مشتریان جدید مطابق استانداردهای روز دنیا اعلام می دارد .

    بستن
محصولات
آسترها
سیلر درزگیر
عایق زیر بدنه
تینر آستر