ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۴۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان ولیعصر-ابتدای خیابان شهید فتحی شقاقی -ساختمان شماره ۱۰
  • درباره ما : مجتمع صنایع شیمیــایی خودرنگ به عنــوان اولین کارخـانه مدرن و مکانیزه تولید رنگ در سال ۱۳۶۲ و در فضــای بالغ بر ۳۰۰۰۰ متر مربع تاسیس و راه اندازی گردید. این شرکت با بهــره گیری از دانش نوین و تکنولــوژی پیشرفته در زمینه توسعه نظام کیفیت؛استاندارد ملی ایـــــران را برای کلیه محصولات خود اخذ و نیز در سال های متمادی به عنوان واحد نمونه برگزیده شده است.مجتمـــع خودرنگ با عضویت در انجمن هــای تحقیقــات ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مجتمع صنایع شیمیــایی خودرنگ به عنــوان اولین کارخـانه مدرن و مکانیزه تولید رنگ در سال ۱۳۶۲ و در فضــای بالغ بر ۳۰۰۰۰ متر مربع تاسیس و راه اندازی گردید. این شرکت با بهــره گیری از دانش نوین و تکنولــوژی پیشرفته در زمینه توسعه نظام کیفیت؛استاندارد ملی ایـــــران را برای کلیه محصولات خود اخذ و نیز در سال های متمادی به عنوان واحد نمونه برگزیده شده است.
    مجتمـــع خودرنگ با عضویت در انجمن هــای تحقیقــاتی و علمی بین المللی و داخلی سعی دارد تا تولیدات خود را مطابق با تمامی استـــاندارد های جهـــانی تولید و عرضه نماید.

    مشـاورین این شرکت در واحد مهندسی فروش و ازمایشگـــاه آمادگی دارند شما را در انتخاب سیستم  رنگ ، مشخصـــات فنی و پوشش های مورد نیاز یاری نمایند.

    گروه رنگ های ساختمانی خودرنگ در سه دسته و با نام های تجــاری ) خوشه ، پگاه ، شالیز (  تولید و به بازار عرضه میگردد .

    بستن